سخنان عجیب انقلابی دیروز

آقای نوری‌زاد! دست خونین رجوی را با دامن خود پاک نکن!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد نوری‌زاد به ظاهر انقلابی دیروز و ضدانقلاب امروز در روزهای اخیر در ادعایی عجیب اعلام کرده بود که جمهوری اسلامی‌شهید اسدالله لاجوردی را ترور و به شهادت رسانده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد نوری‌زاد به ظاهر انقلابی دیروز و ضدانقلاب امروز در روزهای اخیر در ادعایی عجیب اعلام کرده بود که جمهوری اسلامی‌شهید اسدالله لاجوردی را ترور و به شهادت رسانده بود.نوری-زاد-رجوی1

این سخنان عجیب نوری‌زاد مورد تعجیب بسیاری از رسانه‌ها و فعالان سیاسی و حتی اپوزوسیون قرار گرفت. تا جایی که یکی از اعضای جدا شده و پشیمان فرقه رجوی طی نامه‌ای به محمد نوری‌زاد از او خواست دست خونین رجوی را با دامن خود پاک نکند.

محمد رزاقی از اعضای سابق تروهک تروریستی منافقین در نامه خود خطاب به محمد نوری‌زاد نوشته است:

با سلام
آقای نوری زاد اجازه بدهید قبل ار شروع حرفهایم مختصری خودم را معرفی بکنم.
من محمد رزاقی هستم نزدیک به ۲۰ سال از بهترین دوران زندگی‌ام را در اسارت جسمی‌و ذهنی فرقه رجوی بودم . من در طی مدتی که درون تشکیلات فرقه گرایانه رجوی بودم بدستور شخص رجوی و مریم قجر که با نام مستعار مریم رجوی در “اور سورواز” پاریس به زندگی شاهانه خود مشغول است؛ من و بیش از ۵۰۰ نفر در زندان اردوگاه بد نام اشرف شکنجه جسمی‌و روحی شده‌ایم و شاهد مرگ اعضاء ناراضی در زندان ساخته رجوی بودم و همچنین شاهد خودکشی اعضاء ناراضی به خاطر فشارهای طاقت فرسایی که بدستور شخص رجوی و مریم قجر بر اعضاء وارد می‌کردند.
همچنین شاهد اعزام تیمهای تروریستی از اردوگاههای رجوی به داخل ایران و همکاری رجوی با صدام برای کشتار کردهای عراقی و …
همچنین به مدت ۴ سال در زندان ساخته رجوی و جنایتکاران آمریکایی مثل ژنرال فیلیپس ؛ سرهنگ وسلی مارتین جنایتکار جنگی در شمال اردوگاه بد نام اشرف به همراه ۷۰۰ عضو جدا شده زندانی بودم تا اینکه من و صدها عضوء جدا شده توانستیم با تحمل شرایط طاقت فرسا و پذیرش دهها ریسک حتا پذیرش ریسک مرگ خودمان را به دنیای آزاد برسانیم.

این عضو سابق مهدی-رزاقی  با انتقاد ار نوری‌زاد درباره انتصاب ترور شهید لاجوردی به نیروهای حکومت ایران نوشت:

آقای نوری‌زاد قصد من از نوشتن این نامه دفاع از حکومت ایران نیست و نه بحث فردی با شما و یا کس دیگر ؛ بلکه هدف من بیان حقیقت است همانطور که شما در حمایت از مادر ستار بهشتی به دنبال مشخص شدن حقیقت و اجرای عدالت بودید.
چند روز پیش در سایتهای خبری و فیسبوک مطلبی از شما خواندم که در قسمتی از آن مطلب نوشته بودید از طریق منبعی مطلع شده‌اید ترور آقای لاجوردی بدستور خود وزارت اطلاعات صورت گرفته است ! جلل خالق
آقای نوری زاد
اگر شما به منبع خبری وصل هستید که خبر ترور لاجوردی را به شما رسانده مطمئن هستم این منبع مستقیم از فرقه رجوی در “اور سوراواز” دستور می‌گیرد و از رفتار شما در داخل ایران سوء استفاده می‌کنند تا دستان خون‌آلود رجوی و سران فرقه را با دامن شما پاک کنند! که آنهم علت دارد.
علت اینکه اخیرآ دستگاه قضائیه عراق تصمیم گرفته اعضاء جنایتکار فرقه رجوی برای محاکمه تحویل بدهند ! درست در همین زمان شما این فیل هوا کردید تا به افکار عمومی‌بگویید ترور لاجوردی بدستور شخص رجوی و مریم قجر صورت نگرفته است !

محمد رزاقی در ادامه به عوامل و چگونگی ترور شهید لاجوردی اشاره کرد و ادامه داد:

آقای نوری زاد
باید به اطلاع شما برسانم ۲ جوان فریب خورده و مغزشویی شده به نامهای علی‌اکبر اکبری ده‌بالایی وعلی‌اصغر غضنفرنژاد اعضاء تیم ترور لاجوردی بودند که در زمان صدام ملعون در اردوگاه بدنام اشرف زیرنظر یکی از زنان رجوی به نام ژیلا دیهیم و کادرهای اطراف این خانم آموزشهای ایدئولوژیک ( مغزشویی ) را سپری می‌کردند و آموزش‌های ترور را هم از اعضای رده بالایی که در اطراف ژیلا دیهیم بودند آموزش می‌دیدند.
مهدی-رزاقی

محمد رزاقی، عضو سابق سازمان مجاهدین خلق (منافقین) که اکنون در پاریس زندگی می‌کند.

آقای نوری زاد
طبق گفته شخص مسعود رجوی رهبر فراری فرقه تروریستی و جنایتکار و مریم قجر بر روی سن قرارگاه باقرزاده که این قرارگاه هم اهدائی صدام ملعون به رجوی بود عملیات ترور لاجوردی توسط تیمی‌انجام شد که به اصطلاح وارد ارتش دست‌ساز رجوی هم نشده بودند و از همان قسمت پذیرش برای ترور لاجوردی انتخاب شده بودند و آموزش‌هایشان را در همان راستا سپری کرده بودند!
بعد از انجام ترور و دستگیری یکی از اعضا تیم ترورکننده و قرص سیانور خوردن یکی دیگر تیم ترور ! اخبار لحظه به لحظه در مقر رجوی دنبال می‌شد و حتا شخص رجوی روی سن گفت : … قرار نبود همان روز ترور را انجام بدهند در برنامه تیم گذاشته بودیم آن روز را شناسایی بکنند اما تیم‌مان وقتی وارد مغازه لاجوردی می‌شوند و می‌بینند لاجوردی آنجا حضور دارد و دست به عملیات می‌زنند! مسعود رجوی و مریم قجر روی سن کلت اهدائی صدام را به کمر بسته بوند و دست به کمر کلی از شقاوت‌ها و اعدام‌هایی که لاجوردی در زندان اوین به راه انداخته بود سخن گفتند و همچنین از کشته شدن اشرف ربیعی و موسی خیابانی و اینکه فرزند شیرخوار رجوی به دست لاجوردی افتاده بود و …
در نهایت رجوی گفت: علی‌اکبر اکبری قبل از رفتن برای این ماموریت به من قول داده بود که هر وقت لاجوردی را در هر کجا ببیند یک تیر بین ۲ چشم او خواهد زد و هیچ تیری را به خطا نخواهد زد !
در همان نشست شخص رجوی علی‌اکبر اکبری را به اصطلاح قهرمان ملی نام نهاد و کلی اطلاعیه و مقاله در وصف علی اکبر اکبری در نشریاتشان چاپ کردند و هر ساله هم برای همان علی‌اکبر اکبری یادواره برگزار می‌کنند.

این عضو جدا شده از فرقه رجوی در پایان نامه خود به نوری‌زاد نوشت:

آقای نوری زاد
حال برگردیم به اظهارات شما که به نظر من از ۲ حالت خارج نیست. اگر گفته شما صادقانه باشد مبنی بر اینکه یک منبع خبری شیوه ترور لاجوردی را به شما اطلاع داده، مطمئن باشید این منبع مستقیم از مریم قجر و دیگر سران فرقه رجوی دستور می‌گیرد تا پرونده جنایت و ترور فرقه رجوی را ماست مالی بکند. چون ترس ازمحاکمه سران فرقه چنان لرزی بر پیکره سران فرقه جنایتکار رجوی انداخته که مریم قجر همه کارهایش را ول کرده و مدام در دفاع از حقوق بشر در بین حقوق بگیران خود صحبت می‌کند که گویا شخص رجوی و مریم قجر هیچ جنایتی درحق مردم ایران، عراق و اعضا ناراضی خود انجام نداده اند !
حالت دوم اینکه شما برای انتقام‌گیری از وزارت اطلاعات ایران دست به پخش اکاذیب می‌زنید تا عقده‌گشایی بکنید و این در نهایت می‌شود یک مسئله خصوصی بین شما و اطلاعات که بعضی وقتها اجازه نمی‌دهند شما حرفهایی که دوست دارید را بزنید و لاغیر .
اما من برای شما و آن منبع کذایی که این خبر را به شما رسانده یک پیشنهاد دارم. هر وقت در هر زمان و با هر تلویزیونی که خواستید یک برنامه رو در رو ترتیب بدهیم تا ببینیم صحت گفته‌های این منبع شما چقدر درست می‌باشد و معمولا منبع خیالی وجود نداشته حاضر به این رو یا رویی هست یا نه؟!
آقای نوری زاد خیلی خوشحال خواهم شد با شما در یک یا چند برنامه تلویزیونی برای روشن شدن افکار عمومی‌ایران شرکت کنم و من مشاهدات خودم را به اطلاع افکار عمومی‌برسانم و شما هم خبر آن منبعی که مدعی هستید به شما خبر را داده رو کنید …. تا سیه رو شود هر که در او غش باشد.
من بی‌صبرانه منتظر جواب شما هستم.
پاریس : محمد رزاقی

منبع:امپراتوری دروغ

Share