پدر داماد احمدی نژاد:

آقای احمدی‌نژاد هفت برابر آقای روحانی محبوبیت دارد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علت کنار کشیدن تعداد قابل توجهی از اصولگراها از حمایت آقای احمدی‌نژاد، مشایی بود، الان می‌بینم آقای احمدی‌نژاد خیلی اسمی از آقای مشایی نمی‌برد و دفتر کارش از او جدا شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه آرمان نوشت:

احمد خورشیدی پدر داماد احمدی نژاد گفت:بعضی از دوستانی که احمدی نژاد برای دولتش انتخاب کرده بود در رده‌های پایین‌تر بودند، وزیرانی که ضعیف بودند، ولی بالاخره مردم به یک تفکری رای داده بودند که آن تفکر پرکار بودن مسئولان را طلب می‌کرد و معتقد به اصول انقلاب بودن را. این را مردم رای داده بودند، آقای احمدی‌نژاد هم آدم‌هایی که انتخاب کرده بود همین‌طور بودند.

مشایی دولت آقای روحانی خیلی راحت است، اختیاراتی که الان بزرگان کشور به او داده‌اند و حمایت‌هایی که می‌کنند حمایت‌های خیلی خوبی است، مردم خیلی دارند حمایت می‌کنند.

مساله مذاکره با آمریکا از سوی دولت آقای روحانی نیست بلکه از دولت قبل است. دولت قبل سه بار رفتند با آمریکایی‌ها نشستند، مذاکره کردند، آقای صالحی هم می‌رفت. آقای روحانی الحمدا… خیلی خوب از پس منتقدین بر می‌آید.

هم افکارسنجی‌هایی که خود بچه‌های اصلاح‌طلب انجام می‌دادند و هم کامنت‌هایی که در سایت‌هاست، بیانگر خیلی مسائل است. یک سایتی دارد آقای فاتح که ایشان مسئول اطلاع‌رسانی ستاد انتخاباتی آقای میرحسین موسوی بود، به نام شفقنا. یک افکارسنجی می‌کند، سوال این است کدام رئیس‌جمهور موفق‌تر ارزیابی می‌شود؟ آقای احمدی‌نژاد اول است، با اختلاف زیادی آقای خاتمی دوم است، بعد آقای هاشمی و چهارم آقای روحانی با رای خیلی کم. این سایت خود بچه‌های اصلاح‌طلب است یا یکی از نهادهای معتبر یک نظرسنجی از بین ۳۰ هزار مخاطب در ۵۳ دانشگاه، راجع به محبوبیت آقای احمدی‌نژاد و آقای روحانی انجام داده است که آقای احمدی‌نژاد هفت برابر آقای روحانی محبوبیت دارد! چه می‌شود این اتفاقات پیش می‌آید؟ خیلی مسائل وجود دارد.

 آقای احمدی‌نژاد که من می‌شناسم نسبت به انقلاب تعصب ویژه‌ای دارد، اسلام برایشان مهم است و اینکه کشورش چه می‌شود مهم است، این آدم بدون برنامه نخواهد شد. ایشان به عنوان یک آدم سیاسی مثل دیگران، دارای طرفداران و مخالفینی است. الان آقای زیباکلام می‌گوید ایشان ۱۰ میلیون رای دارد ولی من بیش از این می‌دانم و اکثر روستاییان و شهرهای کوچک و بسیاری از نخبگان آقای احمدی‌نژاد را مثبت می‌دانند و بعید می‌دانم برای مجلس ایشان بیاید، شاید اطرافیانش را معرفی وحمایت کند.ولی برای ریاست‌جمهوری به نظر من احتمالش خیلی بالاست که ورود پیدا کند.

علت کنار کشیدن تعداد قابل توجهی از اصولگراها از حمایت آقای احمدی‌نژاد، مشایی بود، الان می‌بینم آقای احمدی‌نژاد خیلی اسمی از آقای مشایی نمی‌برد و دفتر کارش از او جدا شده است و حداقل ارتباط سیاسی که آن موقع بوده کمرنگ‌تر شده است. وضعیت اصولگراها مثل قبل نیست، قبلا دولت دستشان بود، احساس قدرت داشتند الان اینطور نیست.

 

Share