با حضور استاندار گيلان

آغاز عملیات اجرایی ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عملیات اجرایی ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت آغاز شد .این دانشگاه که در فومن واقع شده است در زمینی به مساحت ۲۵هزار متر مربع با زیربنای ۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع در ۴ طبقه ساخته می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عملیات اجرایی ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت آغاز شد .

این دانشگاه که در فوjpg1357من واقع شده است در زمینی به مساحت ۲۵هزار متر مربع با زیربنای ۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع در ۴ طبقه ساخته می شود .

برای ساخت این بیمارستان ۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

استاندار گیلان در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت با بیان اینکه پایه های دانشگاه آزاد اسلامی برحضور مردم استوار است گفت : این دانشگاه از ابتدای تأسیس تاکنون نهادی مردمی بوده ودلیل موفقیت هایش نیز براساس همین ویژگی است .

دکتر نجفی با بیان اینکه حمایت از مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها در توسعه و پیشرفت بسیار مهم است گفت : نقش علم و دانش در توسعه ی پایدار برکسی پوشیده نیست .

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند با گسترش فضای آموزش عالی و توسعه تحصیلات تکمیلی در توسعه همه جانبه استان گیلان در زمینه های مختلف علمی،فرهنگی،پژوهشی و نیز اقتصادی این استان ، نقش برجسته ای داشته باشد.

jpg1359 استاندار گیلان حضور اقشار مختلف مردم و مشارکت آنان در فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی را موثر دانست و گفت: این دانشگاه در ۳۲ سال فعالیت خود توانسته با بهره گیری از توانمندی های بخش خصوصی خدمات ارزنده ای به کشور ارائه کند.

دکتر نجفی ادامه داد: تولید علم و تبدیل آن به ثروت با رویکرد توجه به مسائل اقتصادی با پرورش انسان های متعهد و متخصص نمونه بارز اقدامات ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی است که باید با تلاش مدیران این دانشگاه توسعه یابد.

وی همچنین با بیان اینکه ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت باید در مدت ۱۸ ماه ساخته شود گفت : متأسفانه طرح های زیادی در استان در گذشته آغاز شد که حتی در مدت ۸ تا۱۰ سال نیزبه بهره برداری نرسید از اینرو تأکید ویژه دارم که باید تلاش کنیم طرح های عمرانی باید در مدت زمان تعیین شده به بهره برداری برسد .

نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: حمایت از تدابیر امید بخش و ارزشمند دولت دکتر روحانی در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب ایجاد روحیه نشاط در مردم و توسعه همه جانبه کشور می شود.jpg1356

ناصر عاشوری پیروی از منویات ولایت فقیه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: تا زمانی که دولت در راستای منویات معظم له در داخل و خارج از کشور خدمت میکند،شایسته حمایت همه جانبه است.

وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه ای به توسعه مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها در کشور دارد که بهره مندی از این رویکرد در استان گیلان ضروری است.

وی فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در کشور و منطقه را ستودنی خواند و گفت: نگاه این دانشگاه بزرگ علاوه بر پرورش انسان های متعهد و متخصص نگاهی اقتصادی با توسعه شرکت های دانش بنیان با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

در دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت ۲ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند .

گفتنی است همچنین با حضور استاندار گیلان پارک کودک فومن با ۲۳۰میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید. jpg1358

Share