تامینی خبرداد

تامینی خبرداد:آغاز بررسی بنزین‌های آلوده در کمیسیون بهداشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از آغاز بررسی بنزین‌های آلوده در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از آغاز بررسی بنزین‌های آلوده در این کمیسیون خبر داد.

tamini12حسن تامینی لیچائی ، درباره پیگیری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره بنزین‌های آلوده در کشور، افزود: شنیده‌ها حاکی از آن است که رئیس مجلس شورای اسلامی دستور پیگیری آلوده بودن بنزین‌ها را به کمیسیون بهداشت صادر کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طور حتم فردا در کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و در صورت صحت و سقم دستور رئیس مجلس برای پیگیری این مهم،‌ کمیسیون درصدد بررسی آلایندگی بنزین‌ها بر می‌آید.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: بعد از بررسی آلایندگی بنزین‌های تولید داخل و تاثیر آن بر سلامت مردم از مسئولان مربوطه دعوت خواهیم کرد تا به این موضوع پاسخگو باشد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: تاکنون دلیل ومدرکی درباره آلایندگی بنزین‌ها ارایه نشده بنابراین ضروری است با بررسی این موضوع واقعیت این شایعات محرز شود./خانه ملت

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share