مدیر کل راه و شهرسازی گیلان

آسفالت بخش اعظمی از راههای روستایی در دستور کار قرار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل راه وشهرسازی گیلان گفت:با مساعد بودن شرایط جوی عملیات راهسازی در گیلان با شدت بیشتری اجرایی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل راه وشهرسازی گیلان گفت:با مساعد بودن شرایط جوی عملیات راهسازی در گیلان با شدت بیشتری اجرایی می شود
DSC00250به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی گیلان مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به روند مطلوب فعالیتهای راهسازی در استان گفت : با توجه به مساعد بودن شرایط جوی وفراهم آمدن زمینه های مناسب کاری، فعالیتهای راهسازی در استان شدت بیشتری به خود گرفته است.
مهندس خاوری با اشاره به رویکرد دولت درخدمات رسانی به روستاها گفت:یکی ازاهداف دولت خدمات رسانی به روستاها بوده که بارزترین وجه آن درآسفالت راههای روستایی نمود پیدا می کند .
وی افزود: آسفالت بخش اعظمی از راههای روستایی در دستور کار قرار دارد که برحسب الویت وفراهم بودن زمینه های کاری انجام می گیرد.
مدیر کل راه وشهرسازی گیلان خاطر نشان کرد: هرروز به حجم قراردهای آسفالت راههای روستایی افزوده می شودوامیدواریم بتوانیم در آینده ای نه چندان دور شاخص آسفالت راههای روستایی را به بالاترین حد خود برسانیم.
وی افزود: با هدف ارتقاء سطح کیفی وبهره مندی روستائیان از راه مناسب طی دو روز اخیر بهسازی وآسفالت ۱۳ کیلومتر از راههای روستایی در شهرستانهای فومن،رضوانشهر، رشت ،املش وصومعه سرا آغاز شده است این درحالیست که با هدف بالا بردن ضریب ایمنی تردد در محورهای اصلی ،روکش آسفالت راههای اصلی وفرعی نیز به موازات راههای روستایی در حال انجام است که شامل روکش کمربندی لاهیجان بطول ۷.۵ کیلومتر ، روکش رودبار-رستم آباد (لویه)بطول ۷.۵ کیلومتر وروکش محور فومن – ماسوله بطول ۳.۵ کیلومتر می باشد.

Share