آتش سوزی چند باب مغازه در جاده لاکان رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با تلاش آتش ­نشانان، حریق چند باب مغازه واقع در جاده لاکان رشت مهار و اطفاء شد. به نقل از روایط عمومی سازمان اتش نشانی رشت ,ساعت ۰۱:۲۵ دقیقه مورخ ۲۰ خرداد ۹۳، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر حریق چند باب مغازه واقع در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با تلاش آتش ­نشانان، حریق چند باب مغازه واقع در جاده لاکان رشت مهار و اطفاء شد.

اتشexبه نقل از روایط عمومی سازمان اتش نشانی رشت ,ساعت ۰۱:۲۵ دقیقه مورخ ۲۰ خرداد ۹۳، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر حریق چند باب مغازه واقع در جاده لاکان رشت ، بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، نیروهای آتش­ نشانی را به محل حادثه اعزام کرد.

مرتضی شفیع زاده افسر آماده سازمان آتش نشانی، در تشریح خبر فوق گفت: پس از دریافت خبر وقوع حریق چند باب مغازه واقع در جاده لاکان،پیچ رضا پور ، بلافاصله هشت دستگاه خودروی اطفاییه سازمان آتش ­نشانی به همراه ۲۰ تن آتش­نشان از ایستگاه ­های ۶،۵،۳،۲ و ۹ به محل حادثه اعزام شدند. آتش­ نشانان به دلیل بعد مسافت ظرف مدت ۱۰ دقیقه به محل حادثه رسیدند و با دامنه­ ی حریقی که سربندی چند باب مغازه را با شعله­ های مهیب به کام خود فرو برده بود، مواجه شدند.

وی در ادمه افزود:آتش نشانان در کمتر از ۱۰ دقیقه موفق به مهار آتش شده و از گسترش آن به مغازه های مجاور جلوگیری بعمل آوردند، شفیع زاده، عدم وجود دیوار آتش­ بر در سربندی این چند باب مغازه را در سرایت و گسترش دامنه­ ی حریق از اهم امور دانست.

این مقام مسوول در پایان اظهار داشت: تیم کارشناسی سازمان آتش­ نشانی در صدد بررسی علت و میزان خسارت وارده می­ باشند.

Share