۴مجروح و۱ کشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو درجاده چابکسر به کلاچای

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرگرد حسین حجامی فرمانده پلیس راه چابکسر شهرستان رودسر از کشته و مجروح شدن چهار نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در این محور خبر داد. این حادثه در جاده اصلی منطقه سیاهکلرود چابکسر به کلاچای از توابع شهرستان رودسر رخ داده است. وی اظهار داشت: چهار نفر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرگرد حسین حجامی فرمانده پلیس راه چابکسر شهرستان رودسر از کشته و مجروح شدن چهار نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در این محور خبر داد. این حادثه در جاده اصلی منطقه سیاهکلرود چابکسر به کلاچای از توابع شهرستان رودسر رخ داده است.

f53d1__821801_orig

وی اظهار داشت: چهار نفر از سرنشینان خودروی سواری پژو اهل و ساکن رودسر که سه زن و یک کودک دو و نیم ساله بودند با جدول وسط خیابان برخورد کرده و خودروی آنها واژگون شد.

فرمانده پلیس راه چابکسر ادامه داد: سرنیشنان خودروی مورد نظر بر اثر این برخورد به شدت مجروح شده و یکی از آنها که یک دختر ۱۸ ساله بود بر اثر شدت جراحت های وارده جان سپرد.

وی یادآور شد: علت این حادثه دلخراش تخطی راننده از سرعت مطمئنه و در نتیجه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه است که پس از برخورد با جدول وسط خیابان واژگون شد.

مهر/

Share