یک گیلانی بار دیگر رئیس دانشگاه شیراز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر مجید ارشاد لنگرودی برای ریاست دانشگاه شیراز از شورای عالی انقلاب فرهنگی رأی اعتماد گرفت. در نشست هفتصد و چهل و ششم شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رئیس‏ جمهور برگزار شد، دکتر مجید ارشاد لنگرودی با کسب رأی اعتماد این شورا، به‌عنوان رئیس دانشگاه شیراز منصوب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر مجید ارشاد لنگرودی برای ریاست دانشگاه شیراز از شورای عالی انقلاب فرهنگی رأی اعتماد گرفت.
18668_460در نشست هفتصد و چهل و ششم شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رئیس‏ جمهور برگزار شد، دکتر مجید ارشاد لنگرودی با کسب رأی اعتماد این شورا، به‌عنوان رئیس دانشگاه شیراز منصوب شد.
گفتنی است، به‌دنبال استعفای دکتر محمد مؤذنی ـ رئیس سابق دانشگاه شیراز ـ وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری در تاریخ ۲۴ دی سال گذشته، دکتر مجید ارشاد لنگرودی را به سمت سرپرست این دانشگاه منصوب کرده بود.

دکتر مجید ارشاد لنگرودی متولد سال ۱۳۳۴ در لنگرود و دارای مدرک تحصیلی دکتری ریاضی از دانشگاه آیوا آمریکا و کارشناسی ارشد و کارشناسی ریاضی از دانشگاه شیراز است.
وی که عضو هیأت علمی و استاد تمام ریاضی دانشگاه شیراز است، پیش از این نیز از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ ریاست دانشگاه شیراز را برعهده داشته است.
رئیس دانشگاه شیراز دارای دو عنوان کتاب، ۲۳ عنوان مقاله چاپ شده در مجلات علمی و ۸ عنوان مقاله ارائه شده در همایش‌هاست و تا کنون راهنمایی ۱۵ پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی را برعهده داشته است./لاهیگ

Share