یونسی:صداوسیما در جایگاه رسانه اپوزیسیون نسبت به دولت عمل می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه شرق نوشت: علی یونسی دستیار ویژه رییس‌جمهوری در مورد عملکرد صداوسیما در انعکاس اخبار دولت و رییس‌جمهوری به «جماران» گفت: «متاسفانه صداوسیما در جایگاه رسانه اپوزیسیون نسبت به دولت عمل می‌کند. این در حالی است که جایگاه رسانه ملی، جایگاه یک رسانه اپوزیسیون نیست. اصولا صداوسیما باید حامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه شرق نوشت:

علی یونسی دستیار ویژه رییس‌جمهوری در مورد عملکرد صداوسیما در انعکاس اخبار دولت و رییس‌جمهوری به «جماران» گفت: unesi33«متاسفانه صداوسیما در جایگاه رسانه اپوزیسیون نسبت به دولت عمل می‌کند. این در حالی است که جایگاه رسانه ملی، جایگاه یک رسانه اپوزیسیون نیست. اصولا صداوسیما باید حامی رییس‌جمهور باشد و در عین حال نظرات مردم را در رابطه با دولت منعکس کند.»

دستیار ویژه رییس‌جمهوری تاکید کرد: «دولت نسبت به رفتار صداوسیما در قبال دولت، نقدهای جدی دارد. شخص رییس‌جمهور و ارکان دولت هم منتقد رفتارها و عملکرد صداوسیما در قبال دولت هستند.» او در ادامه گفت: «علاوه بر شبکه‌های سراسری در استان‌ها هم، صداوسیما عملکرد مناسبی در قبال دولت و سفرهای استانی رییس‌جمهور ندارد. در سفر رییس‌جمهور به استان ایلام همراه ایشان بودم. اصولا در آن روز مهم‌ترین خبر استان ایلام سفر رییس‌جمهور و تعداد زیادی از اعضای هیات دولت به ایلام بود. ولی وقتی تلویزیون استان ایلام را می‌دیدم متوجه شدم که به طور عجیبی به مسایل فرعی و طنزآلود می‌پردازند و سفر دکتر روحانی و هیات دولت را پوشش مناسب نمی‌دهند طوری که انگار هیچ اتفاقی در این استان روی نداده است.» یونسی ادامه داد: «خبر سفر هیات دولت به این استان علاوه بر مقیاس استانی در سطح ملی نیز خبر مهمی محسوب می‌شد که متاسفانه با بی‌تفاوتی صداوسیمای ایلام مواجه شده بود. متاسفانه صداوسیما به وظیفه ملی خودش در قبال دولت عمل نمی‌کند.»

Share