پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا - اخبار گیلان و ایران | پربازدیدترین و مخاطب‌ترین رسانه شمال
رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد؛

استخدام ۷۰ هزار معلم در سال جاری | تقویم افتتاح‌های زیربنایی و عمرانی منتشر می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تدابیر دولت برای حمایت از معیشت مردم در بودجه ۱۴۰۳ را تشریح کرد و از اختصاص ۱۱ میلیارد دلار ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی برای واردات کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی در سال جاری خبر داد.

شهردار تالش خبر داد؛

چهار آتش‌نشان در عملیات اطفاء حریق دارالقرآن تالش مصدوم شدند

شهردار تالش با بیان اینکه حریق گسترده یک مجتمع قرآنی (دارالقرآن) در شهر با تلاش آتش نشانان خاموش شد، گفت : در جریان این عملیات به دلیل گستردگی حریق و دود بسیار ناشی از آن چهار آتش نشان مصدوم شدند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان در دیدار با امام جمعه رشت؛

اجرای صحیح و مدون برنامه های مدیریت بار دغدغه اصلی توزیع برق گیلان است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خواستار تبلیغات رسانه‌ای لازم و بیشتر جهت آگاهی‌بخشی به مردم در حوزه مصرف برق شد و گفت: متاسفانه در استفاده از انرژی‌های پاک، مصرف بی‌رویه داریم که می‌تواند فاجعه‌بار باشد.

مرور چند نکته؛

ترفندهای سالم نگه داشتن توت فرنگی به مدت طولانی؛ از نگهداری در فریزر تا شیشه درب دار

توت فرنگی یکی از خوشمزه‌ترین و البته حساس‌ترین میوه‌ها است که معمولا در تمام طول سال در میوه فروشی‌ها یافت می‌شود. این میوه بافت فوق العاده حساسی دارد و از همین رو خیلی زود کیفیت خود را از دست می‌دهد و فاسد می‌شود.

نماینده کارفرمایان در جلسه شورای عالی کار؛

دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت

نماینده کارفرمایان درباره جلسه روز گذشته شورای عالی کار گفته، جلسه خاصی نبوده و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد. اینکه نماینده کارگران اعلام کرده بود حق مسکن افزایش پیدا می کند، ما اطلاعی نداریم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اعلام کرد

آغاز بیمه رایگان مادران روستایی واجد شرایط در گیلان+ جزئیات

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گیلان از آغاز ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری خبر داد و گفت: مشمولین این طرح می‌توانند برای پیش ثبت‌نام به سایت صندوق و یا کارگزاری‌ها مراجعه کنند.

دانشگاه علوم پزشکی تهران اولین دانشگاه ایران

رتبه‌بندی «سکیمگو» در سال ۲۰۲۴ میلادی؛ جایگاه دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه گیلان مشخص شد

آزمایشگاه «سکیمگو» در ویرایش سال ۲۰۲۴ میلادی نام ۱۹۷ مؤسسۀ ایرانی (از بخش‌های دولتی، بهداشت، آموزش عالی، و خصوصی) را در میان مؤسسه‌های برتر جهان آورده است.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بانک‌ها نمی‌شود | تعطیلی نهادهای نظامی با تصمیم ستاد کل است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نظر ما تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه است چون معتقد هستیم مناسک دینی، سبک زندگی و فرهنگ اسلامی ایران اقتضا می‌کند با درک درستی از ارزش زمانی و نگاه فرهنگی و اصالت دادن به بحث فرهنگ شاهد تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه باشیم.

با اعلام وزارت بهداشت؛

تعرفه‌های جدید پزشکان اعلام شد | ویزیت پزشک عمومی ۱۲۶ هزار تومان

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ابلاغ تعرفه‌های پزشکی 1403 از سوی معاون اول رئیس‌جمهور، گفت: تعرفه‌ها مبنای قانونی در سال جاری است و اعلام تعرفه‌های متفرقه از سوی برخی افراد در فضای مجازی، وجاهت قانونی ندارد.

تلویــزيـون