گاف بازیکن استقلال در مورد افتخاراتاین تیم + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ،آرش برهانی برای دلجویی از هواداران استقلال در صفحه اینستاگرامش متنی را منتشر کرده که در نوع خودش بسیار عجیب است.                     او در این پیام مدعی شده تیمش در طول هشت سال گذشته هیچ فصلی را بدون حداقل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ،آرش برهانی برای دلجویی از هواداران استقلال در صفحه اینستاگرامش متنی را منتشر کرده که در نوع خودش بسیار عجیب است.

2188181_184

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

او در این پیام مدعی شده تیمش در طول هشت سال گذشته هیچ فصلی را بدون حداقل فتح یک جام پشت سر نگذاشته و امسال برای اولین بار است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد!

هشت سال مورد ادعای آرش قاعدتا باید شامل مسابقات باشگاهی ایران از لیگ‌ پنجم تا سیزدهم شود، اما جالب است بدانید آبی‌پوشان تقریبا نیمی از این مقطع زمانی یعنی چهار فصل را بدون جام پشت سر گذاشته‌اند! استقلال در لیگ‌های پنجم، هشتم و دوازدهم قهرمان لیگ برتر شده و در لیگ‌های هفتم و یازدهم نیز جام حذفی را فتح کرده است. بنابراین آنها در لیگ‌های ششم، نهم، دهم و سیزدهم هیچ جامی را نبرده‌اند. در مدت مشابه، پرسپولیس هم یک بار قهرمان لیگ برتر و دو مرتبه قهرمان جام حذفی باشگاه‌های کشور شده است.

بانک ورزش/

Share