در حاشیه سیاست

کسب و کار جدید شهردار سابق رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شنیده ها حاکیست شهردار سابق رشت اقدام به سرمایه گذاری در بخش خصوصی با افتتاح مجتمع رستورانی کرده است.این مجموعه خدماتی – پذیرایی با تنوع محصولات مختلف غذایی در مرکز شهر رشت افتتاح شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شنیده ها حاکیست شهردار سابق رشت اقدام به سرمایه گذاری در بخش خصوصی با افتتاح مجتمع رستورانی کرده است.

س3_nاین مجموعه خدماتی – پذیرایی با تنوع محصولات مختلف غذایی در مرکز شهر رشت افتتاح شده است .

انتخاب یک واژه اصیل گیلانی و بکارگیری فردی با تجربه برای مدیریت که از  سوابق مثبتی در افتتاح رستوران های مختلف برخوردار بوده است نشان از تیزهوشی شهردار سابق رشت داشته و به نظر می رسد که از شانس خوبی برای موفقیت اقتصادی برخوردار باشد.

هر چند  زمزمه هایی  از حضور ایشان در پستهای مختلف اجرایی و حتی شهرداری مناطق تهران در روزهای نخستین تمدید حکم شهردار تهران و با توجه به ارتباط نزدیک و حمایت ایشان از قالیباف درانتخابات ریاست جمهوری به گوش می رسید اما این شایعات بعد از مدت کوتاهی به شدت کمرنگ گردید.

از سوی دیگر حضور در نشستهای سیاسی اصولگرایان و اصلاح طلبان و حتی برگزاری نشستهای گوناگون باعث گردیده بود که بسیاری شایعات مبنی بر کاندیداتوری در مجلس نیز به گوش برسد.

البته یکی از نمایندگان رشت نیز قبلا در هنگام انتخابات شورا اقدام به افتتاح رستورانی کرده بود که به نظر می رسد با شکست پروژه انتخاباتی ایشان رستوران ایشان نیز به ورشکستگی رسید و  اکنون به صورت نیمه تعطیل درآمده است.

پیش از این گفته می شد سفره خانه های سنتی نقش بسزایی در تصمیم سازی های سیاسی دارند و به نظر می رسد اکنون این وظیفه از سفره خانه ها به سوی رستوران ها در حال سرایت است !

حال باید دید که رستوران فوق در آینده چه نقشی در حیات سیاسی شهردار جوان رشت بازی خواهد کرد./خبرآزاد

Share