سخنگوی شورای شهر

پیگیر اتمام پروژه جمع آوری روان آبهای سطحی رشت هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزادسخنگوی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: شهروندان عوارضی که پرداخت می کنند به همان میزان منتظر دریافت خدمات هستند و حال بعد از گذشت چند ماه فعالیت شهردار رشت، ما همچنان منتظر تعامل طرح های درآمدزا از سوی شهردار رشت هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت باید به غیر از فروش تراکم پروانه ساختمانی و تغییر کاربری، راههای دیگری را برای ایجاد درآمدی پایدار پیش رو قرار دهد.

فاطمه شیرزاد اظهار کرد: شهروندان عوارضی که پرداخت می کنند به همان میزان منتظر دریافت خدمات هستند و حال بعد از گذشت چند ماه فعالیت شهردار رشت، ما همچنان منتظر تعامل طرح های درآمدزا از سوی شهردار رشت هستیم.

shirzadوی افزود: شهردار رشت باید به غیر از فروش تراکم پروانه ساختمانی و تغییر کاربری، راههای دیگری را برای ایجاد درآمدی پایدار پیش رو قرار دهد.

شیرزاد در ادامه افزود: تجربه نشان داده است که نگرش موردی و مقطعی دیگر جوابگو نیست.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شهردار در روزهای اول کاری خود قول داده بود که ایجاد درآمد برای شهر رشت رونق ایجاد خواهد کرد، گفت: سال ۹۳ که از سوی مقام معظم انقلاب اسلامی، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است فرصت خوبی است که شهردار با جدیت بیشتر و مدیریت جهادی با تبدیل هزینه های شهری این مهم را به سرانجام برساند و به دنبال راهکارهای اصولی باشد.

شیرزاد تصریح کرد: در اجرای جمع آوری آبهای سطحی شهر رشت که حدود یک ماه است آغاز شده علی رغم تاکید نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر رشت و استانداری گیلان هنوز شاهد سه شیفته شدن پروژه ها نیستیم و روند لوله گذاری و دیگر مراحل پروژه به کندی صورت می گیرد و این امر باعث نارضایتی شهروندان شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: بنده به همراه همکارانم در بازدیدهای میدانی که از پروژه های جمع آوری روان آبهای سطحی داشتیم از پیمانکاران خواستیم تا با سه شیفته کردن به روند کار سرعت ببخشند ولی اجرایی شدن این امر منوط به دستور شهردار است.

وی با بیان اینکه از روند پیشرفت مراحل لوله گذاری و ترمیم مجدد آسفالت پروژه جمع آوری آبهای سطحی ناراضی هستم گفت: شهردار باید همراه تیم فنی و عمرانی شهرداری رشت در راستای اجرای سریع و دقیق با بازدیدهای روزانه از پیشرفت کار، از نزدیک جزییات را بررسی و رفع نقص کند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت گفت: ما نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر رشت به عنوان ناظران امین شهروندان با دقت و جدیت پیگیر اتمام پروژه جمع آوری روان آبهای سطحی رشت در کوتاه ترین زمان هستیم و با هرگونه اهمال کاری و سستی برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: از شهروندان صبور شهر رشت هم می خواهیم تا انتقادات و پیشنهادات خود در این زمینه و سایر موارد را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کنند و با مراجعه حضوری به عمارت شورای اسلامی شهر رشت واقع در صیقلان رشت به طور مستقیم مسایل مختلف شهری را با اعضای شورا در میان بگذارند./ایسنا

Share