تاكيد بر اندیشه‌ورزی و دانش‌اندوزی

پیام رهبر انقلاب به اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رهبر انقلاب در پیامی به سی‌امین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در شبه قاره هند تاکید کردند: اندیشه‌ورزی، دانش‌اندوزی، دینداری و پاکدامنی اصلی‌ترین عناصر برای تضمین نقش‌آفرینی جوانان و دانشجویان در آینده است.  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رهبر انقلاب در پیامی به سی‌امین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در شبه قاره هند تاکید کردند: اندیشه‌ورزی، دانش‌اندوزی، دینداری و پاکدامنی اصلی‌ترین عناصر برای تضمین نقش‌آفرینی جوانان و دانشجویان در آینده است.
 rahbarبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به سی‌امین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در شبه قاره هند تاکید کردند: اندیشه‌ورزی، دانش‌اندوزی، دینداری و پاکدامنی اصلی‌ترین عناصر برای تضمین نقش‌آفرینی جوانان و دانشجویان در آینده است.

متن این پیام که صبح امروز (شنبه) در سالن اجتماعات رایزنی فرهنگی دهلی نو پایتخت هند، از سوی حجت الاسلام و المسلمین مهدوی‌پور نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان قرائت شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جوانان و دانشجویان عزیز

نگاه امیدوارانه به افقهای آینده‌ی کشور، همواره با نگاه خوشبینانه به شما همراه است و این دو از یکدیگر جدائی ناپذیرند. شما رویش‌های ارجمند ملت ایرانید؛ خود و جایگاه خود را به درستی بشناسید و نقش خود در آینده را به جِدّ، تضمین کنید. اندیشه‌ورزی، دانش‌اندوزی، دینداری و پاکدامنی. اینها اصلی‌ترین عناصر برای تأمین آن هدف بزرگند.

برای شما دعا میکنم و به شما سلام میفرستم.

سیّد علی خامنه‌ای

۲۵/ اردیبهشت/ ۱۳۹۳

Share