جعفرزاده ایمن آبادی

پرهیز از افراطی‌گری و تسهیل مقررات سرمایه گذاران را جذب می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس،گفت: اگر با پرهیز از شاخص های افراطی و تسهیل مقررات اداری راه را باز کنیم، ظرفیت های ایران، هر سرمایه گذاری را به سوی خود جذب می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس،گفت: اگر با پرهیز از شاخص های افراطی و تسهیل مقررات اداری راه را باز کنیم، ظرفیت های ایران، هر سرمایه گذاری را به سوی خود جذب می کند.

jafarzadeغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه باید پذیرفت در کشور تفاوت سرمایه گذار و سرمایه دار مشخص نیست، گفت: سرمایه دار کسی است که مقداری اندوخته مالی دارد و تفاوت نمی کند به چه نحویی آن را افزایش دهد، این در حالی است که سرمایه گذار قصد دارد سرمایه هایش را از راه منطقی و توسعه کارآفرینی ارتقاء دهد و مردم نیز می توانند به نوعی از آن استفاده کنند بنابراین باید تلاش کرد این مفهوم در جامعه نهادینه شود.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرهیز از افراطی گری سرمایه گذاران خارجی را جذب ایران می کند ادامه داد:پرهیز از شاخص های افراطی و تسهیل مقررات اداری، راه را باز کنیم، ظرفیت های ایران، هر سرمایه گذاری را به سوی خود جذب می کند و همچنین باید از نگاه افراطی به این موضوع که بیشتر سرمایه گذاران، سرمایه هایشان را از راه نامشروع به دست آورده اند، پرهیز کردد.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: یکی از مشکلات سرمایه گذاری در کشور، نبود زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری است البته در بررسی و اصلاحات قوانین مالیاتی ملاحظاتی صورت گرفته که زمینه را برای تقویت زیر ساخت ها فراهم خواهد کرد.

وی گفت: سرمایه گذار به امنیت اقتصادی نیاز دارد، بطور مثال نامشخص بودن نرخ ارز تا آخرین روز بودجه یکی از دلایل نبود رغبت به موضوع سرمایه گذاری است.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد سرمایه گذاری در ایران به سود منطقی منتهی نمی شود بنابراین باید بستر مناسب سرمایه گذاری از تمامی ابعاد فراهم کرد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه قوانین در کشور باید کمتر دست خوش تغییرات شود،یادآور شد: افراد به دنبال آسودگی و امنیت فکری هستند بنابراین باید تلاش کرد امنیت سرمایه های سرمایه گذاران خارجی و داخلی را فراهم و از هر اقدامی که کشور را دچار التهاب سیاسی و اقتصادی می کند پرهیز کرد./خانه ملت
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share