افشاگری جدید

وقتی ضد انقلاب علیه یکدیگر افشاگری می‌کنند+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مه لقا فخرآور خواهر امیرعباس فخرآور چند مدتی است که دست به افشاگری علیه شهرام همایون دیگر ضد انقلاب فراری و مجری شبکه کانال یک می‌زند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از «امپراتوری دروغ»، مه لقا فخرآور خواهر امیرعباس فخرآور چند مدتی است که دست به افشاگری علیه شهرام همایون دیگر ضد انقلاب فراری و مجری شبکه کانال یک می‌زند.
وی در این مطالب شهرام همایون را «شارلاتان» خوانده و به همراه توهین از وی به عنوان فردی یاد کرده که به بهانه‌های مختلف از مخاطبان خود سوء استفاده مالی می‌کند.

فخرآور در پست‌های جداگانه به کلاه‌برداری شهرام همایون اشاره کرده و می‌گوید: شهرام شارلاتان دوباره حرص خورد و اینبار ظاهرا نام من را در تلویزیون گدایی خود آورد که این مهلقا پدر منو در آورده و کار و بار من کساد شده! شارلاتان یادته چقدر با نام من و خانواده ام و دختر ۷ ساله ام پول به جیب زدی؟!

شهرام-همایون-مه‌لقا-فخرآور

وی با انتشار عکسی از همسر سوم شهرام همایون با نام مریم عزیزی که پزشک بهایی بوده و با تولید قرص‌های تقلبی و فروش آن در شبکه کانال یک میلیونر شده است، ادامه داد: من می خوام بقیه وطن پرستان را آگاه کنم که گول تو شیاد را نخورند. تو به فرزند و همسرت رحم نکردی و با کلاه‌برداری که کردی پول زدی به جیب و در رفتی. می خوای به مردم ساده دل رحم کنی ؟!

درگیری بین اپوزیسیون مدتی است که شدت گرفته و کلاه‌برداری‌های مالی شهرام همایون نمونه‌ای از این اقدامات است.

فخرآور ادامه داد: چندین بار از فیلم دخترم مهسا سوء استفاده کردی و پول جمع کردی به عنوان کمک به مهسا و مادرش در صورتی که در مصاحبه با مهسا تأکید کردم از مسائل مالی صحبتی نشه و این تنها شرط من برای پخش فیلم مهسا بود.عسل پهلوان شاهد تمام مکالمات ما است. خجالت بکش شارلاتان حالا من مأمور جمهوری اسلامی شدم؟!
شهرام-همایون-مه‌لقا-فخرآور1

این نخستین بار نیست که فردی علیه کلاه‌برداری‌های شهرام همایون دست به افشاگری می‌زند، در ویدیوی زیر علیرضا نوری‌زاده که پس از اخراج از شبکه‌های صدای آمریکا و کانال یک با حمایت خاندان سعودی اقدام به راه‌اندازی شبکه جدید به نام ایران فردا نموده است، دست به افشاگری علیه همایون زده است.

Share