وقتی ضرغامی موتورسواری می کند+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عزت‌الله ضرغامی چهارشنبه – ۱۷ اردیبهشت ماه – راهی استان کردستان شد تا برای نخستین بار شبکه‌ای تلویزیونی را در یکی از استان‌های کشور راه‌انداری کند. رییس سازمان صداوسیما صبح چهارشنبه به کردستان رسید و در این سفر که با هدف راه‌اندازی رسمی شبکه نسیم در کنار دریاچه زریوار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عزت‌الله ضرغامی چهارشنبه – ۱۷ اردیبهشت ماه – راهی استان کردستان شد تا برای نخستین بار شبکه‌ای تلویزیونی را در یکی از استان‌های کشور راه‌انداری کند.

رییس سازمان صداوسیما صبح چهارشنبه به کردستان رسید و در این سفر که با هدف راه‌اندازی رسمی شبکه نسیم در کنار دریاچه زریوار انجام شد، ضرغامی با مردم این شهرستان و جمعی از فرهیختگان و نخبگان استان دیدار کرد.

ضرغامی در مسیر شهر سنندج مریوان از دهستان نوگل و قرآن تاریخی این روستا بازدید کرد و به هنگام ورود به شهر مریوان در کنار یادمان شهدای دریاچه زریوار برای روح شهدا فاتحه قرائت کرد.

رییس سازمان صداوسیما، همچنین از ساختمان رادیو مریوان بازدید کرد و در جریان فعالیت مجموعه کارکنان صداوسیما برای برگزاری مراسم افتتاح شبکه نسیم قرار گرفت.
14-5-10-13734zar

Share