واکنش مدیر عامل اسبق باشگاه ملوان به اظهارات مسعود معمایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صادق درودگر در واکنش به اظهارات مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه ملوان واکنش نشان داد و نامه‌ای را برای معمایی نوشته که متن نامه به شرح زیر است: برادر گرامی جناب آقای مسعود معمایی مدیر عامل محترم باشگاه پرافتخار ملوان بندر انزلی با سلام و احترام ضمن آرزوی توفیق روز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صادق درودگر در واکنش به اظهارات مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه ملوان واکنش نشان داد و نامه‌ای را برای معمایی نوشته که متن نامه به شرح زیر است:

MALAVAN

برادر گرامی جناب آقای مسعود معمایی

مدیر عامل محترم باشگاه پرافتخار ملوان بندر انزلی

با سلام و احترام

ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی و همکاران در آن باشگاه محترم، با توجه به مصاحبه جنابعالی در روز یکشنبه مورخه ۳۱/۱/۱۳۹۳ در خصوص جلسه هیات مدیره و اعلام نیاز توضیح برای برطرف شدن ابهامات طرح شده برای حسابرس محترم جدید باشگاه ، موارد ذیل را به آگاهی می رساند.

کلیه فعالیت هایی که در دوره خدمت بنده به عنوان مدیرعامل از طرف همکاران باشگاه در بخش‌های مختلف صورت پذیرفته را تایید کرده و همه همکاران امین و مورد اطمینان اینجانب بوده‌اند، و در صورت هر گونه اشتباه احتمالی که در هر سازمانی امکان بروز دارد شخصاً پاسخگو خواهم بود.

جهت همکاری صبح روز جمعه مورخه ۵/۲/۱۳۹۲ بنده در باشگاه حضور خواهم داشت تا پاسخگوی ابهاماتی که احتمالاً ادعا شده است باشم.

از حسابرس محترم درخواست کنید تا روز یاد شده کلیه ابهامات احتمالی را کتباً آماده کند تا اینجانب نیز کتباً پاسخ داده ونسخه‌ای از آن در باشگاه و نسخه دیگر نزد اینجانب باقی بماند.

 لازم به ذکر است درصورت عدم تهیه کلیه موارد بصورت کتبی حضور بنده تا تاریخ آماده شدن کلیه موارد اداعایی منتفی خواهد بود ، لذا خواهشمند است در این زمینه پیش از سفر اینجانب مراتب موارد ابهامی توسط حسابرس را اعلام و تایید کنید.

فارس/

Share