واتس اپ ایران فیلتر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا   فیلترینگ این سایت برای دومین بار است که رخ می‌دهد و پیشتر در بار نخست، پس از آنکه لینک سایت نرم افزار واتس اپ از خروجی آن محذوف شده بود، رفع فیلتر شده بود. تا این لحظه معلوم نیست علت این تصمیم چیست و سرنوشت این سایت داخلی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا   فیلترینگ این سایت برای دومین بار است که رخ می‌دهد و پیشتر در بار نخست، پس از آنکه لینک سایت نرم افزار واتس اپ از خروجی آن محذوف شده بود، رفع فیلتر شده بود.74353-221197-1398778399

تا این لحظه معلوم نیست علت این تصمیم چیست و سرنوشت این سایت داخلی که مجوزهای لازم برای کسب و کار الکترونیک در ایران را دریافت کرده، چه خواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که به فاصله چند روز از اعلام تصمیم کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مبنی بر فیلتر شدن نرم افزار واتس اپ، هنوز این فیلترینگ اعمال نشده و گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره چرایی آن مطرح می‌شود.

فیلترینگ این سایت برای دومین بار است که رخ می‌دهد و پیشتر در بار نخست، پس از آنکه لینک سایت نرم افزار واتس اپ از خروجی آن محذوف شده بود، رفع فیلتر شده بود.

گفتنی‌ست سایت واتس اپ ایران توسط دو جوان مشتاق در داخل کشور راه اندازی شده و در کنار پاسخ به پرسش‌های کاربران ایرانی این نرم افزار، نسخه‌های بروز آن برای سیستم عامل‌های مختلف تلفن همراه را روی خروجی خود قرار داده و با دریافت گواهینامه کسب و کار الکترونیکی از وزارت صنایع، شارژ این نرم افزار را انجام می‌داد.

تا این لحظه معلوم نیست که علت فیلتر شدن این سایت چه بوده و وجود چه محتوای مجرمانه‌ای این تصمیم را سبب شده است./تابناک

Share