عصر امروز

نشست شورای اصلاح طلبان گیلان بدون حضور نوبخت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست اعضای ستاد اصلاح‌طلبان حامی رئیس جمهور پیش از انتخابات و اعضای شوراهای راهبردی اصلاح‌طلبان شهرستان‌های گیلان بعد از ظهر امروز در تالار گلستان رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم, نشست اعضای ستاد اصلاح‌طلبان حامی رئیس جمهور پیش از انتخابات و اعضای شوراهای راهبردی اصلاح‌طلبان شهرستان‌های گیلان بعد از ظهر امروز در تالار گلستان رشت برگزار شد.

13930131000385_PhotoAمسئولیت برگزاری این دیدار بر عهده عبدالغفار شجاع مشاور نوبخت در شورای عالی کشاورزی و دبیر شورای راهبردی اصلاح‌طلبان گیلان است.

بررسی چالش‌های توسعه گیلان، همگرایی اصلاح‌طلبان و تشکیل نخستین شورای راهبردی اصلاح‌طلبان پس از تشکیل شوراهای شهرستانی در ماه‌های گذشته از اهداف این نشست است.

مشاور معاون برنامه ریزی رئیس جمهور در این نشست در سخنانی با عذرخواهی از عدم حضور نوبخت در اجلاس استانی عصر امروز شورای اصلاح‌طلبان گیلان، گفت: نوبخت در تماس تلفنی وعده داد تا ۲۴ خرداد امسال  میهمان ویژه نشست شورای اصلاح‌طلبان گیلان باشد.

عبدالغفار شجاع افزود: شورای مشورتی توسعه استان‌ها با هفت عضو تشکیل می‌شود و نوبخت شخصا پیگیر صدور احکام اعضای معرفی شده است.

وی با اشاره به نشست اصلاح طلبان ۳۱ استان با حضور نوبخت، تصریح کرد: در این نشست بر تقویت همکاری‌ها برای توسعه استان‌ها و تشکیل شوراهای مشورتی تأکید شد.
به گزارش دیارمیرزا گویا در ابتدا قرار بوده که این نشست با حضور روسای ستاد اعتدالیون برگزار شود که در نهایت با حضور اصلاح طلبان گیلان برگزار می شود و شاید عدم حضور دکتر نوبخت در این نشست اعتراض به همین امر بوده باشد.

Share