استاندار در نشست ستاد بزرگداشت حضرت آيت الله العظمي بهجت(ره)

نسل جوان نیازمند شناخت ابعاد زندگی حضرت آیت الله بهجت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد علی نجفی در این نشست با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد سیرو سلوک آیت ا… العظمی بهجت فومنی (ره) بویژه تقوا و خودسازی ایشان گفت : در این زمینه اگر صدها کتاب نیز نوشته شود باز هم کم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست ستاد بزرگداشت حضرت آیت ا… العظمی بهجت فومنی با حضور استاندار گیلان برگزار شد .

jpg1250 دکتر محمد علی نجفی در این نشست با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد سیرو سلوک آیت ا… العظمی بهجت فومنی (ره) بویژه تقوا و خودسازی ایشان گفت : در این زمینه اگر صدها کتاب نیز نوشته شود باز هم کم است .

وی با بیان اینکه جامعه ما بویژه نسل جوان نیازمند شناخت هرچه بیشتر ابعاد زندگی حضرت آیت ا… العظمی بهجت (ره) هستند گفت : جامعه ی ما گاهی از الگوهای مناسب سبک زندگی و داشته های خود که در حیات هستند غفلت می کنند درحالیکه این بزرگواران فرصتهای ارزشمند برای جهان اسلام هستند.

وی افزود : ساده زیستی ، پرهیز از تجملات ، زهد و تقوا ، تواضع و فروتنی ، دائم الذکر بودن ، نظم و ترتیب در امور از ویژگی های بارز زندگی ایشان بود که هر چه قدر نیز از آن بگوییم کم است .

دکتر نجفی افزود : سهم دانشگاه ها در بررسی ابعاد زندگی آیت ا… العظمی بهجت باید بیشتر شود .

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش بر گسترش توریسم مذهبی در استان تاکید کرد و گفت : باید از این ظرفیت برای گسترش فرهنگ غنی خود بهره ببریم .

در ادامه این نشست که هریک از اعضاء در مورد برگزاری هر چه بهتر مراسم سالگرد ارتحال حضرت آیت ا… العظمی بهجت فومنی (ره) به بیان دیدگاه ها وپیشنهادات خود پرداختند ؛ حجت الاسلام و المسلمین قربانی رئیس ستاد بزرگداشت ایشان گفت : پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت آیت ا… العظمی محمد تقی بهجت فومنی (رضوان ا… علیه ) روز جمعه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۵ عصر در مسجد ولی عصر (عج) بالا محله فومن برگزار خواهد شد .

Share