با تلاش آتش نشانان شهر باران

نجات کارگر ساختمانی از عمق ۸ متری تصفیه‌خانه مسکن مهر رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی تماس کارگران ساختمانی مسکن مهر با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط مرد ۳۸ ساله به عمق چاه تصفیه‌خانه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت، آتش‌نشانان و گروه امداد و نجات ایستگاه‌های ۲ و ۵ را به محل حادثه در مسکن مهر رشت اعزام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کارگر ساختمانی که به عمق ۸ متری تصفیه‌خانه مسکن مهر رشت سقوط کرده بود با تلاش آتش‌نشانان شهر باران نجات یافت.

در پی تماس کارگران ساختمانی مسکن مهر با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط مرد ۳۸ ساله به عمق چاه تصفیه‌خانه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت، آتش‌نشانان و گروه امداد و نجات ایستگاه‌های ۲ و ۵ را به محل حادثه در مسکن مهر رشت اعزام کرد.

مرتضی شفیع زاده، مسئول امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی در تشریح این حادثه گفت: بنا بر اظهار شاهدان عینی کارگر ساختمانی که در حال جوشکاری بر روی تصفیه‌خانه در حال احداث بود ناگهان بر اثر رد شدن پایه داربست فلزی از ارتفاع ۸ متری به عمق چاه تصفیه خانه سقوط می‌کند.

وی افزود: آتش‌نشانان به سرعت به وسیله سه پایه نجات و سبد حمل مصدوم به عمق چاه رفتند و مرد میانسال را با رعایت کامل اصول ایمنی بر روی سبد فیکس کرده و به سطح زمین منتقل کردند.

شفیع‌زاده با اشاره به آسیب‌دیدگی شدید این کارگر ساختمانی از ناحیه قفسه سینه، کتف راست و پای چپ خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی‌های لازم و تحویل مصدوم به امدادگران اورژانس به ماموریت خود پایان دادند.
47151 8metr

Share