ملی‌پوش سابق تیم‌ملی شمشیربازی ایران توسط اشرار گروگان گرفته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حامد صداقتی، ملی‌پوش سابق شمشیربازی اسلحه اپه ایران توسط اشرار استان سیستان‌وبلوچستان گروگان گرفته شد. ملی‌پوش شمشیربازی که با دو همراه خود با یک خودرو سواری در مسیر چابهار بود، مورد حمله اشرار قرار گرفت و به همراه یکی دیگر از همراهانش گروگان گرفته‌ شد. نفر سوم همراه آنها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حامد صداقتی، ملی‌پوش سابق شمشیربازی اسلحه اپه ایران توسط اشرار استان سیستان‌وبلوچستان گروگان گرفته شد. ملی‌پوش شمشیربازی که با دو همراه خود با یک خودرو سواری در مسیر indexچابهار بود، مورد حمله اشرار قرار گرفت و به همراه یکی دیگر از همراهانش گروگان گرفته‌ شد. نفر سوم همراه آنها توسط اشرار کشته‌ شد. فدراسیون شمشیربازی این خبر را تایید کرده‌ است. صداقتی مقام سوم بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه قطر و نایب قهرمانی مسابقات آسیا را در کارنامه‌اش دارد.

خواهر حامد صداقتی به ایسنا گفت: مسوولان پیگیر ماجرای گروگان‌گیری‌ هستند و به ما اطلاعاتی نمی‌دهند. آنها فقط از پیداشدن سرنخ‌هایی صحبت کرده‌اند. او اظهار کرد: به ما اطلاع دادند چهارشنبه‌شب به ماشین آنها حمله شده است. هنوز هم هیچ تماسی گرفته نشده و نمی‌دانیم که دلیل این اتفاق چیست. هیچ اطلاعی نداریم و فقط منتظر هستیم. او ادامه داد: با مسوولان در تماس هستیم و آنها پیگیر ماجرا هستند و تنها گفته‌اند که سرنخ‌هایی به دست آمده است. حتی گفتیم که به آنجا برویم اما به ما اعلام کردند که رفتنمان سودی ندارد و آنها خودشان پیگیر هستند.

Share