پیش از ظهر امروز

معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: به استان‌های کشور در زمینه صدور مجوز شهرک‌های صنعتی خصوصی با هدف کاهش بروکراسی اداری تفویض اختیار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: به استان‌های کشور در زمینه صدور مجوز شهرک‌های صنعتی خصوصی با هدف کاهش بروکراسی اداری تفویض اختیار می‌شود.

13910407000114_PhotoAعلی‌نقی قدس پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی یک شرکت تخصصی است، اظهار کرد: مدیران و نیروهای این شرکت نیز باید متخصص باشند.

وی با اشاره به لزوم تغییر و تحول در بدنه دستگاه‌ها افزود: تغییر و تحولات به منظور نوآوری و خلاقیت بیشتر مدیران صورت می‌گیرد.

معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیر جدید شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان را از نیروهای جوان این مجموعه دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود «طهمورث لاهوتی» مدیر عامل جدید تحرک بیشتری نسبت به مدیران گذشته داشته باشد.

وی واگذاری امور به صاحبان صنایع را از مهم‌ترین اهداف شرکت مذکور عنوان کرد و یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در چند سال گذشته در این بحث ضعیف بوده است.

قدس، با اشاره به اینکه ۲۰۰ شهرک در سطح کشور مقرر شده بود که واگذار شود، خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۸۴ شهرک واگذار و ۱۲۶ شهرک ثبت شده است.

وی با بیان اینکه واگذاری در ۱۵ شهرک صنعتی گیلان صورت نگرفته است، متذکر شد: واگذاری به معنای کنار رفتن نیست و این واگذاری امور تنها مربوط به نگهداری شهرک‌هاست و امور اجرایی همچنان باید به‌عهده شرکت شهرک‌های صنعتی باشد.

وی با تصریح بر اینکه زمین ملی وسیعی در گیلان وجود ندارد، گفت: تلاش شده تا مشکلات شهرک صنعتی سفیدرود برطرف شود و مساحت این شهرک افزایش یابد.

معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تاکید بر کمک سازمان صنایع کوچک به صنعت کشور اظهار کرد: طرح‌های نیمه تمام و احیای واحدهای تعطیل شده از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است.

وی به‌روز رسانی پرسنل واحدهای صنعتی را از دیگر اهداف سازمان صنایع کوچک عنوان کرد و یادآور شد: با آموزش نیروهای انسانی می‌توان رونق اقتصادی را در واحدهای صنعتی احیا کرد.

قدس خاطرنشان کرد: با حمایت از صنایع در راستای ایجاد خوشه‌های صنعتی می‌توان صادرات را افزایش داد.

وی با بیان اینکه ۹۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در کشور وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد ۷۱۹ شهرک به بهره‌برداری رسیده است.

این مسئول از قرار داشتن ۱۲۴ هزار هکتار زمین در تملک شرکت شهرک‌های صنعتی کشور خبر داد و افزو18591_648د: یک‌هزار و ۷۰۰ هکتار زمین در گیلان وجود دارد که از این مقدار ۹۰۰ تا یک‌هزار هکتار آن فاز عملیاتی است.

وی با اشاره به حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور، متذکر شد: به استان‌ها درزمینه صدور مجوز شهرک‌های صنعتی خصوصی با هدف کاهش بروکراسی اداری تفویض اختیار می‌دهیم.

در جلسه مذکور «طهمورث لاهوتی» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان معرفی و از تلاش‌های مجید عباسیان‌امین مدیر عامل سابق قدردانی شد.

Share