مشکلات کارگران موجب کاهش بهره وری نیروی کار می شود

نبود امنیت شغلی، فاصله بین حداقل دستمزد و معیشت زندگی و نرخ بالای بیکاری را از چالش های جامعه کارگری و نیروی کار عنوان و اظهار کرد: این مشکلات کارگران موجب کاهش بهره وری نیروی کار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، عبدالله سلمان نژادˈسرپرست اداره کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی گیلان  در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با بیان این که برای رفع چالش های کارگران باید کارشایسته انجام دهیم، افزود: این سند هم کرامت انسانی و هم امنیت اجتماعی کارگران و نیروی کار را حفظ می کند.

ShowImageوی نبود امنیت شغلی، فاصله بین حداقل دستمزد و معیشت زندگی و نرخ بالای بیکاری را از چالش های جامعه کارگری و نیروی کار عنوان و اظهار کرد: این مشکلات کارگران موجب کاهش بهره وری نیروی کار می شود.

 وی افزود: فرهنگ کار علاوه بر این که به کارگر و کارفرما مربوط می شود ، دولت نیز باید به فرهنگ کار اعتقاد داشته باشد.

سلمان نژاد با بیان این که دین مبین اسلام تمام ظرفیت های فرهنگی را تبیین کرده، گفت: باید برای استفاده از این ظرفیت برنامه ریزی کنیم.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان این که اشتغالزایی و ایجاد اشتغال تنها مربوط به وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیست، تصریح کرد: ایجاد اشتغال یک موضوع فرادستی است که باید توسط تمامی دستگاه ها انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: رونق اقتصادی با ارتقای فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی قابل تحقق است .

Share