رییس شواری اسلامی شهر فومن

رئیس شورای شهر فومن:مردم فومن برای حل مشکلات صبر و شکیبایی داشته باشند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس شواری اسلامی شهر فومن در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به مطالبات و خواسته های به حق مردم شهرستان فومن گفت : تمام تلاش من و همکارانم بر این است که بتوانیم امورات شهر فومن را طوری ساماندهی کنیم تا شهری در خور شان شهروندان فومن داشته باشیم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  شاهین علیزاده شاد فومنی رییس شواری اسلامی شهر فومن در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به مطالبات و خواسته های به حق  مردم شهرستان فومن  گفت : تمام تلاش من و همکارانم بر این است که بتوانیم امورات شهر فومن را طوری ساماندهی کنیم تا شهری در خور شان شهروندان فومن داشته باشیم و طبق برنامه ریزی های انجام شده با همکارانمان در شورای اسلامی شهرستان فومن درحال حرکت به سوی همین اهداف هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر فومن نبود درآمد پایدار را به عنوان  مشکل اصلی و اساسی  شهرهایی مانند  فومن که رتبه شهرداری آن رتبه ۷ می باشد اعلام کرد.

alizade-foomanوی در ادامه شهرداری را یک نهاد عمومی غیردولتی دانست و خاطر نشان کرد که خودشان باید کسب درآمد و هزینه  کنند .

ایشان در ادامه برکم بودن درآمد شهرداری ها در شهر هایی مانند شهر فومن  که پایه اقتصادی آنها بر کشاورزی و خدمات استوار است اشاره کرد وگفت:این عامل باعث شده است که نتوانیم پاسخگوی شهر باشیم  و این شهرستان را به عنوان یک قطب گردشگری در غرب گیلان با وجود داشتن ۲ اثر تاریخی ماسوله و دژتاریخی قلعه رودخان معرفی کنیم .

وی در ادامه افزود:برنامه ریزی های شورای اسلامی شهرستان بر این است که بتوانیم بر روی اقتصاد پایدار شهر کار کنیم و درآمد شهرداری را در این زمینه افزایش دهیم.

شاهین علیزاده گفت:رویکرد شورای اسلامی شهرستان فومن بر پایه دانش و علم است و تلاش ما بر این است که قبل از اجرای هر ایده ای در شهرداری فومن بر روی آن کار علمی انجام شود زیرا دیگر نباید تجارب ناموفق دیگران را پیگیری کنیم و نیاز به افزایش سرانه در زمینه های فضای سبز ،پیاده روها، ایستگاه های استقرار مسافرین ،پارک ها و….  داریم.

این مسئول  از ایجاد ایستگاه ها یا کمپینگ هایی برای استقرار مسافران و همچنین از چشم انداز ۴ ساله  شهرداری و شورای شهر که به عنوان چراغ راه شهرداری خبر داد.

وی رمز موفقیت شورا را صداقت کاری اعلام داشت و بر مدیریت جهادی و پیگیری علمی کارها برطبق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

رییس شورای اسلامی شهر فومن وجود نابه سامانی ها و مشکلات شهر فومن را کم کاری های انجام شده در سنوات گذشته  بیان کرد و گفت :به عنوان مثال با کوچکترین بارش شاهد آبگرفتگی  هستیم  و یا اینکه خیلی از اولین استاندارد های شهرسازی در شهر فومن رعایت نشده است .

این مقام مسئول در پایان  با بیان اینکه نمی توان مشکلات ۱۰ ساله را طی ۶ ماه حل کرد,افزود:از مردم فهیم شهرستان فومن خواستار صبر و شکیبایی هستم تا بتوانیم با برنامه ریزی های علمی و به کار گرفتن نیروهای توانمند  این مشکلات را  به مرور زمان حل کنیم.

 

Share