مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فومن برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیین تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت به مناسبت ایام شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و هفته معلم با حضور مسوولان برگزار شد. رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت روز چهارشنبه در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیین تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت به مناسبت ایام شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و هفته معلم با حضور مسوولان برگزار شد.81155288-56798211

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت روز چهارشنبه در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی دارد، گفت: هم اکنون توجه به امر علم آموزی و تولید علم، توسعه فرهنگی و پژوهشی در بخش های مختلف و وجود روح و نشاط در دانشگاه مورد تاکید و توصیه مقام معظم رهبری و همچنین ریاست عالیه دانشگاه است.

ˈˈمجتبی ملکی چوبریˈ افزود: باید مدیران، دست اندرکاران و استادان دانشگاه ها با تلاشی مضاعف در این زمینه ها خوب عمل کنند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری فراوان دانشگاه ها در جامعه افزود: دانشگاه ها به عنوان نمادی از علم آموزی، فرهنگ اسلامی و سیاست می توانند با تربیت و تعلیم جوانانی متعهد و دانا در توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند.

ملکی چوبری اظهار کرد: دانشگاه ها در ایران اسلامی با تولید علم درصدد حل مشکلات جامعه هستند و دانشجویان نیز می توانند با پیشرفت های علمی و بهره برداری از این منابع، دست غارتگران و دشمنان را از چنگ اندازی به این مرز و بوم قطع کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت ادامه داد: با تعامل تنگاتنگ جامعه دانشجویی و دانشگاهی و مسوولان و با بهره گیری از دانش دانشجویان و اساتید در تمامی برنامه های اجرایی می توان شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ایران اسلامی در تمامی عرصه ها بود.

ملکی چوبری اصالت وجودی دانشجو را در وارد کردن علم و اندیشه به جامعه دانست و بیان کرد: توجه به عملی کردن علوم کسب شده موجب رشد و تعالی دانشجویان شده و می تواند نقش اساسی در بازکردن گره های کور جامعه داشته باشد.

وی جایگاه تعلیم و تربیت و نیز معلمی را دین مبین اسلام جایگاهی رفیع عنوان و اظهار کرد: از حضرت امام صادق(ع) روایت شده که ˈخداوند خون شهیدان را در قیامت با مرکب عالمان می سنجدˈ.

وی با قدردانی از خدمات بی شائبه اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه واحد فومن و شفت ابراز امیدواری کرد که استادان متعهد و دانشجویان آگاه همه اهتمام خود را برای رشد و تعالی جامعه اسلامی ایران گذارند.

در این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی با حضور معاون آموزشی و دانشجویی، معاون اداری و مالی و رییس دفتر فرهنگ اسلامی از تلاش های اعضای هیات علمی و اساتید این واحد دانشگاهی تجلیل بعمل آمد.

در زمان حاضر بیش از دو هزار و ۷۰۰ دانشجو در رشته های مختلف مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت در غرب مرکز استان گیلان مشغول به تحصیل هستند./ایرنا

Share