یونس رنجکش در فرمانداری شهرستان رودبار

مراسم ارتحال امام خمینی (ره) فرصتی برای همبستگی ملی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت:مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) فرصتی برای همبستگی ملی در راستای اهداف و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت:مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) فرصتی برای همبستگی ملی در راستای اهداف و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی است.
SONY DSCیونس رنجکش در جلسه هماهنگی مسئولان ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استانهای گیلان و قزوین در فرمانداری شهرستان رودبار افزود: عشق به امام چه از آن روزی که ملت ایران در پشت ایشان برای آغاز نهضت انقلاب ایستادند و چه آن روزی که از تبعید در سال ۵۷ به کشور بازگشتند و در طول حیاتشان رهبریت نظام را برعهده داشتند و حتی در زمان رحلت و پس از آن در طول ۲۵ سال گذشته هرگز کم نشده است.
وی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) متعلق به هیچ جریان یا گروه خاص نیست اظهار داشت:باید از فرصت نام امام برای همبستگی ملی استفاده کرد.
به گفته وی ،تبیین شخصیت،جایگاه،سبک زندگی و جایگاه اجتماعی و سیاسی حضرت امام به نسل جوان یکی از ضرورت هایی است که می بایست دستگاههای فرهنگی به آن توجه جدی نشان دهند.
دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)گیلان در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل دستگاههای اجرایی استان گیلان برای پشتیبانی از برپایی آیین های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام افزود:تلاش داریم تا با پشتیبانی هایی که از سوی ستاد انجام می شود برنامه ریزی های بهتر و با شکوهتری داشته باشیم.
وی گفت: یکی از برنامه های ویژه دستگاههای اجرایی ارائه خدمات مطلوب به زائرین پیاده و سواره مرقد حضرت امام (ره) است که می بایست در این زمینه با حساسیت بیشتر و نوآوری های بهتر همراه باشد.
رنجکش ضمن تشکر از مسئولان استان قزوین در همراهی و همکاری ها جهت پشتیبانی و خدمات دهی به زائران پیاده حرم حضرت امام(ره) در سال های گذشته،خواستار هماهنگی های بهتر در سال جاری شد.
وی یادآور شد:این کاروان که متشکل از ۳۱۳ زائر است نمادی از عشق و علاقه مردم گیلان به حضرت امام(ره) هستند که برای تأمین نیازمندیهای سفر این عزیزان تدارکات ویژه ای دیده شده است.
وی خدمات دهی مناسب در طول حرکت این کاروان که به مدت ده روز انجام می شود را مورد تأکید قرار داد و خواستار هماهنگی های بیشتر دستگاههای اجرایی استان های گیلان،قزوین و البرز در این زمینه شد.
وی همچنین از تلاش های سپاه استان گیلان و نیروهای نظامی،انتظامی و امنیتی در پشتیبانی و هدایت زائرین و برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)تقدیر کرد.
در این جلسه چند تن از مسئولان ستادهای ارتحال حضرت امام در استان های قزوین و گیلان ضمن ارائه برنامه های خود،دیدگاههایشان را درخصوص هرچه بهتر برگزاری و پشتیبانی از حرکت کاروان پیاده مرقد حضرت امام خمینی (ره) ارائه کردند.

احمدی فرماندار رودبار هم خواستار برنامه ریزی های بهتر در برپایی هرچه باشکوهتر شدن مراسم های سالگرد ارتحال حضرت امام در این شهرستان و میزبانی زائران حضرت امام شد.

Share