مدیرعامل سابق پرسپولیس بازداشت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از جهان,مدیرعامل سابق پرسپولیس به اتهام تخلفات مالی از جمله اختلاس و پولشویی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. یک منبع آگاه با اعلام این خبر  گفت که وی که ظهر امروز به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت احضار شده بود برای تحقیقات بیشتر بازداشت شده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از جهان,مدیرعامل سابق پرسپولیس به اتهام تخلفات مالی از جمله اختلاس و پولشویی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
یک منبع آگاه با اعلام این خبر  گفت که وی که ظهر امروز به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت احضار شده بود برای تحقیقات بیشتر بازداشت شده است.
n00358788-b
این تخلفات تنها مربوط به دوران مدیریت وی در باشگاه پرسپولیس نبوده و این فرد باید پاسخگوی مواردی در دوره مدیریتش بر یک سازمان دولتی دیگر باشد.

در این خبر آمده بود: بعد از روی کار آمدن دولت جدید و گزارش‌هایی که درباره تخلفات یکی از مدیران باشگاه های پرطرفدار کشور ارائه شده است، زمینه برکناری این مدیر فراهم شد.

ظاهراً سازمان بازرسی کشور هم به خاطر عدم شفافیت عملکرد مالی وی وارد بحث شده ‌است. گفته می شود این فرد حدود ۱۷۰ میلیارد تومان تخلف دارد.

بعد از تهیه این گزارش رئیس‌جمهور دستور برکناری وی را صادر کرده است. گفته می شود پرونده تخلفات وی نهایی شده و به قوه قضائیه فرستاده شده ‌است.

یک منبع آگاه ضمن تایید بازداشت «محمد رویانیان» مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس و رییس سابق ستاد سوخت، افزود، وی در ارتباط با پرونده ستاد سوخت بازداشت شده است.

این منبع آگاه روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: قرار بازداشت رویانیان از سوی شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت صادر شده است.

Share