براساس تصويب نامه هيأت دولت

محدوده تردد خودرو خارجی با پلاک منطقه آزادانزلی افزایش می یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پیرو مصوبه هیأت محترم دولت مبنی اصلاح و توسعه محدوده منطقه آزاد انزلی، محدوده تردد خودروهای خارجی با پلاک این منطقه گسترش خواهد یافت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پیرو مصوبه هیأت محترم دولت مبنی اصلاح و توسعه محدوده منطقه آزاد انزلی، محدوده تردد خودروهای خارجی با پلاک این منطقه گسترش خواهد یافت.

Khodro2براساس مصوبه قبلی هیأت محترم دولت درخصوص مجوز تردد خودرو خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی، محدوده تردد این خودروها، تا شعاع ۵۰ کیلومتری هوایی از مرزهای این منطقه می باشد و با توسعه اراضی این منطقه در مصوبه جدید هیأت دولت، شاهد گسترش محدوده تردد خوردوهای منطقه آزاد انزلی خواهیم بود.

 با توسعه اراضی محدوده منطقه آزاد انزلی بخشهای دیگری از نقاط غربی، شرقی و جنوبی استان گیلان درحوزه تردد خودروهای خارجی پلاک منطقه آزاد قرار گرفته و این سازمان درنظر دارد با همکاری نهادهای ذی ربط، اقدامات لازم را برای اجرایی شدن افزایش محدوده تردد انجام دهد.

گفتنی است با پیگیریهای صورت گرفته از سوی این سازمان و براساس تصویب نامه هیأت محترم وزیران که از سوی مهندس اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به این سازمان ابلاغ شده،کل محدوده  منطقه آزاد انزلی به ۹۶۰۰  هکتار افزایش یافت .

 در حال حاضر نقاط اصلی محدوده تردد  خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی مشتمل بر؛ مسیر رشت به رودبار بعد از امام زاده هاشم، مسیر رشت به تالش نرسیده به سه راه اسالم، مسیر رشت به رودسر بعد از شلمان پاسگاه پلیس راه ولیسه بوده و نقاط فرعی محدوده تردد  نیز مشتمل بر؛  مسیر بین شلمان به املش، مسیر اطاقور به املش، مسیر بین سیاهکل به اسپیلی و مسیر بین فومن به ماسوله می باشد.

Share