ندیمی در نطق میان دستور

ما با رای مردم به این جایگاه‌ رسیده ایم و نباید در حق آنان جفا کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ایرج ندیمی در نشست علنی امروز چهارشنبه ( ۱۷ اردیبهشت) در نطق میان دستور خود با بیان اینکه بارها اعلام کرده‌ایم نوکر مردم هستیم، گفت: آیا اربابان به موقع نوکران خویش را ملاقات می‌کنند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ایرج ندیمی در نشست علنی امروز چهارشنبه ( ۱۷ اردیبهشت) در نطق میان دستور خود  با بیان اینکه بارها اعلام کرده‌ایم نوکر مردم هستیم، گفت: آیا اربابان به موقع نوکران خویش را ملاقات می‌کنند؟

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر از مردم هستیم باید در مردم باشیم و اگر در مردم هستیم باید برای مردم باشیم، زیرا آفت ریاست این است که به میز اعتبار بخشیم.

68595_origوی با بیان اینکه آیا آیین نوکری بین نوکران حاکم است، تاکید کرد:‌ ایثارگران، خانواده‌های شهدا و … می‌توانند خواسته‌هایشان را از ما مطالبه کنند؟ آیا مردمی که هزینه‌شان با درآمدشان برابری ندارد و ما را به صدارت برگزیده‌اند، حق خود را از ما می‌گیرند؟

ندیمی تصریح کرد:  آیا می‌دانیم که مردم از ما حزب، گروه و دسته نمی‌خواهند و صرفاً می‌خواهند همگام با رهبر معظم انقلاب به حل مشکلاتشان اقدام کنیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با طرح این سؤال که آیا ما با عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی مسامحه نمی‌کنیم، گفت: آیا مسئولان به واقع از وجود میلیون‌ها بیکار و مشکلات اقتصادی مطلع هستند و کاری نمی‌کنند؟

وی با هشدار نسبت به عاصی شدن نوکران از اربابان خود، ما با رای مردم به این جایگاه‌ها رسیده ایم و نباید در حق آنان جفا کنیم، گفت: نکند تحت تاثیر شعار «صل علی محمد فلانی خوش‌امد » خام و گرفتار اوهام شده باشیم.

ندیمی با بیان اینکه با ایستادگی، عزت و مصلحت می‌توانیم با همه دنیا تعامل داشته باشیم، گفت: ثمره عزت و مصلحت خون شهدایی است که تقدیم کرده‌ایم و ایستادگی ملت همه جا بیش از ما مسئولان بوده است و مبادا که در حق ولی‌نعمتان خود جفا کنیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: باید تنها غدغه مسئولان رفع مشکلات مردم و کشور باشد و خود را هیچ گاه از مردم دور ندانیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر اینکه مسئولان نباید به میز و پست خود بها دهند، تصریح کرد: اگر از مردم هستیم باید مردم باشیم و اگر در مردم هستیم برای مردم باشیم، زیرا آفت ریاست این است که به میز اعتبار بخشیم.

خانه ملت/

 

Share