مدیرعامل پیشین ملوان خبرداد

مالکان باشگاه جنوا ایتالیا خریداران جدید ملوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صادق درودگر به همراه نمایندگانی از شرکت HDC Holding ایتالیا در منطقه آزاد بندرانزلی حضور یافتند و با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صادق درودگر به همراه نمایندگانی از شرکت HDC Holding ایتالیا در منطقه آزاد بندرانزلی حضور یافتند و با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداختند.

MALAVANمدیرعامل پیشین ملوان در باره نحوه فعالیت این شرکت ایتالیایی اظهار کرد: این شرکت در بخش‌های مختلف از جمله فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند و باشگاه جنوا یکی از باشگاه‌های وابسته به این شرکت است.

صادق درودگر افزود:این شرکت در ابتدا تمایل به مالکیت باشگاه پرسپولیس داشت که با توجه به شرایط خاص باشگاه پرسپولیس و شرط واگذاری ۴۹ درصدی آن از خرید این باشگاه منصرف شدند و من باشگاه ملوان را به آنها پیشنهاد دادم.

وی گفت: دو عامل در خرید باشگاه ملوان از سوی شرکت مذکور موثر است که عامل نخست مسئولان محلی بندرانزلی و موافقت آنها و فراهم کردن شرایط این انتقال و عامل دوم نظر خود مدیران شرکت با توجه به امکانات سرمایه‌گذاری منطقه و ظرفیت انزلی و باشگاه ملوان است.

مدیرعامل پیشین ملوان تصریح کرد: این شرکت روی هر باشگاهی که نظر داشته باشد خواستار خرید ۱۰۰درصد سهام است و به هیچ وجه قبول نمی‌کند که درصدی از سهام در اختیار بخش دولتی باشد.

درودگر خاطرنشان کرد: در مورد امکان وجود منع قانونی برای واگذاری ۱۰۰درید سهام به شرکت خارجی هم می‌توان یک شرکت ایرانی-خارجی تاسیس کرد و ۱۰۰ درصد سهام را در اختیار آن قرار داد.

وی در مورد اینکه در حال حاضر ۷۰ درصد مالکیت باشگاه در اختیار شخص آقای محجوب است، گفت: آقای محجوب عنوان کردند من از باشگاه رفته‌ام و با توجه به اینکه وی انسان صادق و راستگویی هستند بنابراین سهام باشگاه آماده واگذاری است.

مدیرعامل سابق ملوان در پاسخ به این سئوال که در صورت خرید سهام باشگاه ملوان وی چه سمتی در باشگاه دارد، افزود: هدف من کمک به ملوان است، چه درون باشگاه باشم و چه نباشم به هر نحوی به ملوان کمک می‌کنم.

درودگر خاطرنشان کرد: ما برای خرید سهام باشگاه با وزیر محترم ورزش گفت‌وگویی انجام دادیم و با استاندار گیلان دیدار می‌کنیم.

نماینده شرکت HDC Holding در مورد اهداف سرمایه گذاری این شرکت در ایران، گفت: برای ما فوتبال بسیار مهم است و ابتدا روی تیم‌های لیگ برتر نظر داریم و در مرحله دوم ایجاد مدارس فوتبال برای سنین مختلف را برنامه‌ریزی و در حال حاضر در برزیل و ایتالیا مدارس فوتبال تاسیس کرده‌ایم.

نماینده شرکت ایتالیایی در مورد شناختش از انزلی و باشگاه ملوان تصریح کرد: ما می‌دانیم که ملوان در انزلی حامیان بسیاری دارد و در این شهر به تیم دیگری توجه نمی‌شود.

وی افزود: در اینترنت بازی‌های ملوان در تهران را دیدم که چطور هوادارانش به شدت از تیم خود حمایت می‌کنند و این خیلی مهم است که تمام شهر از تیم‌شان حمایت دارند.

در ادامه هیئت ایتالیایی سرمایه‌گذار به همراه صادق درودگر به ورزشگاه تختی رفتند و ضمن بازدید از امکانات باشگاه با مسئولان هیئت فوتبال انزلی به گفت‌وگو پرداختند./تسنیم

Share