همزمان با 9 اردیبهشت

قدردانی از زحمات شورای اسلامی شهر رشت در روز شوراها+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با ۹ اردیبهشت “روز شوراها ” ، دیدار صمیمانه شهردار رشت با ریاست و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با ۹ اردیبهشت “روز شوراها ” ، دیدار صمیمانه شهردار رشت با ریاست و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت برگزار گردید.
در این مراسم شهردار رشت وفاق و همدلی را کلید موفقیت عنوان نمود و گفت : برگزاری مراسم روز شوراها ، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاش های نادیده و زحمات کسانی که در نهاد اندیشه و امانت همواره با تفکر جمعی موجبات کار و فعالیت بیشتر را فراهم می سازند.
محمد ابراهیم خلیلی افزود : ما وظیفه داریم این روز بزرگ را قدر بدانیم چرا که خداوند تبارک و تعالی نیز در آیه “و امر هم شورا بینهم” ، مشورت و خرد جمعی را بیان نموده است و قطعاً با رایزنی سازنده ، نتایج ارزنده ای برای شهر و شهروندان حاصل خواهد آمد.
وی تشکیل شوراها را گام بزرگی در راستای بهره مندی از نظرات یکدیگر بر شمرد و گفت : با هم بودن نتیجه اش نیک بودن و تقواست نه اسم و عنوان ، نتیجه مشورت کردن در سایه تقوای الهی به طرف کسب نتایج مثبت منتج می گردد ، ما معتقدیم که جامعه و زندگی اجتماعی نیاز به خرد جمعی دارد و این مهم چنان والاست که باید مراتب تقدیر و تشکر مان را به محضر اعضای شورای اسلامی تقدیم نماییم. شهردار رشت ، پشیتبانی شورا را بهترین یاور برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری عنوان نمود و افزود : بر آیند تفکر جمعی می تواند ما رادر انجام وظایفی که متعهد به انجام آن هستیم یاری دهد زیرا شورای شهر رشت افراد علمی و کار آمدی دارد و با تعامل می تواند کارهای بزرگی در این شهر انجام داد.
شهردار رشت ابراز امیدواری نمود تا آثار خدمات جمعی به نفع مردم شریف شهر رشت منتهی گردد و روزهای خوب و خوشی برای آنان به ارمغان آورد. در ادامه دکتر جمشیدی ریاست شورای اسلامی شهر رشت ، این دیدار صمیمی را نماد همدلی و همراهی شورا و شهردار بر شمرد و گفت : این وفاق و دوستی که بین ما حاکم می باشد بی شک در توسعه و عمران شهری موثر خواهد بود .جمشیدی افزود : باید از چند صباحی که در مسیر خدمت گام بر می داریم ، نهایت استفاده را ببریم و با یکدلی و دوستی شهر و شهروندان را راضی نگاه داریم تا برای آیندگان نیز میراث گران بهایی بر جای بگذاریم.
در این دیدار دکتر جمشیدی – صابر- موسوی روزان- رجبی- شوقی- حاجی پور- فاطمه شیرزاد- فرانک پیشگر – کاظمی- رسولی و جمعی از مدیران شهرداری حضور داشتند.
shorrrrrr2 shorrrrrrr5 shorrrrrrr6shorrrrrrr4shorrrrr

Share