قائم مقام وزير کشور در امور اجتماعي و فرهنگي

فضاهایی باید برای آرامش روحی و روانی مردم ایجاد شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در نشست ساماندهی سواحل و مناطق گردشگری گفت : دولت عزم و اراده جدی دارد تا از ظرفیت بزرگ سواحل شمال ایران به نحو مطلوب مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در نشست ساماندهی سواحل و مناطق گردشگری گفت : دولت عزم و اراده جدی دارد تا از ظرفیت بزرگ سواحل شمال ایران به نحو مطلوب مورد بهره برداری قرار گیرد.

jpg1235 دکتر مرتضی میر باقری در این نشست که استاندار گیلان نیز حضور داشت با بیان اینکه امروز در کشوری زندگی می کنیم که به دلایل مختلف کشورهای مستکبر فشارهای گوناگونی را به مردم کشورمان وارد کرده اند افزود :قدرت‌های جهانی با دید مثبت به ما نگاه نمی‌کنند

وی دیدگاه مورد پذیرش مردم ایران را اسلام امام (ره) و مقام معظم رهبری خواند و بیان کرد: مردم و مسئولان طبق اصول روشنی که انقلاب اسلامی ترسیم کرده، حرکت می‌کنند

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به فشارهای موجود در جامعه، تصریح کرد: تعداد معتادان، زندانیان، بالا رفتن سن ازدواج و بیکاری نشانه‌های فشار قابل اعتنا به مردم است و باید با تدبیر و شایستگی این فشارها مدیریت شود

دکتر میر باقری با تاکید بر ارتقای آستانه تحمل مردم، خاطرنشان کرد: فضاهایی باید برای آرامش روحی و روانی مردم ایجاد شود

وی اظهار داشت : به عنوان مثال وجود حرم مطهر امام هشتم نعمت ارزشمندی است که میلیون ها نفر با رفتن به آن نابسامانی های روحی و روانی خود را سامان می دهند .

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی تصریح کرد : در بخش شادابی و نشاط منابع و ایام محدود و معدودی وجود دارد که باید بسیار هنرمندانه این ظرفیت ها را بشناسیم و از آن به نحو احسن استفاده کنیم که از جمله آن می توان به ایام نوروز اشاره کرد که باید از لحظه به لحظه آن حسن استفاده را کنیم .

مرتضی میرباقری گفت : استان گیلان از جمله مناطق ویژه ای است که باید هوشمند انه از این مناطق حسن استفاده را بکنیم . و به هیچ عنوان قابل قبول نیست که باتوجه به این مزیت های موجود در استان نرخ بالای بیکاری در این منطقه وجود داشته باشد .

وی با اشاره به ورود سالانه ۲۵ میلیون نفر گردشگر به استان‌های گیلان، مازندران و گلستان افزود : دولت عزم و اراده جدی دارد تا از ظرفیت بزرگ سواحل شمال ایران به نحو مطلوب مورد بهره برداری قرار گیرد و انتظار این است تمامی ظرفیت های مردمی در منطقه بکار گیری شود .

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی همچنین با تاکید بر ضرورت تدوین پیوست‌های فرهنگی برای طرح‌های برنامه ریزی شده، اظهار کرد: اگر طرح‌های ما پیوست فرهنگی و اجتماعی نداشته باشد، معضل آفرین خواهد بود

Share