قاضی سراج مطرح کرد :

فردمانع رسیدگی به پرونده خاوری کیست؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر سراج با بیان اینکه فرد دستگیر شده یکی از موانع رسیدگی به پرونده خاوری بود گفت: با دست پیدا کردن به این سرنخ اقدامات خوبی در این پرونده انحام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر سراج قاضی پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردی که اخیرا دستگیر شده است، آقای «س» نام دارد و تحقیقات از وی در حال حاضر محرمانه است.

ekhtelas 2

وی ادامه داد: این فرد خارج از کشور بود که پس از دستگیری به تهران منتقل شد و اکنون تحویل دادسرا شده است. الان به پرونده وی رسیدگی می‌شود. با جریان خود مه آفرید در ارتباط بوده است.

سراج در پاسخ به این سوال که آیا این متهم جزو ۱۰ متهم ردیف اول بوده است گفت:بله نزدیک بین همان‌ها بوده است.

قاضی پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی با بیان اینکه این فرد اخلال‌گر اقتصادی و یکی از اعضای فساد مالی و بانکی بوده است ادامه داد: در حال حاضر دادسرا در حال تحقیق در پرونده است تا با صدور کیفرواست به دادگاه ارسال شود. این فرد همان روزهای نخست رسیدگی به خارج از کشور فرار کرده بود و خوشبختانه اینترپل همکاری کرد و دستگیر شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این فرد آیا از مسئولان دولتی است؟ گفت:  وابسته به گروه آریا است در تیم گروه آریا بوده است.

سراج در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه قبلا گفته بودید در تحقیقات پرونده خاوری یک سری مشکلات بروز یافته آیا این مشکلات حل شد اظهار داشت: این یکی از آنهاست که حل شده است.

وی در پایان درباره زمان محاکمه و رسیدگی به پرونده خاوری گفت: خاوری وکیل دارد و محاکمه وی حضوری خواهد بود. انشاالله با دست پیدا کردن به این سرنخ اقدامات خوبی در این پرونده انحام می شود./تسنیم

Share