عکس یادگاری گزارشگرتلویزیون هلندبا پیراهن مهاجم گیلانی+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا باز کردن دروازه قهرمان ۴ دوره پیاپی لیگ هلند، آن هم در آمستردام آره نا کار کوچکی نیست، این را همه مهاجمان سرشناس فوتبال هلند می دانند. با جوی که ورزشگاه خانگی آژاکس دارد و هواداران متعصبش، ۹۰ دقیقه طول می کشد تا به جو حاکم عادت کنی چه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا باز کردن دروازه قهرمان ۴ دوره پیاپی لیگ هلند، آن هم در آمستردام آره نا کار کوچکی نیست، این را همه مهاجمان سرشناس فوتبال هلند می دانند.

با جوی که ورزشگاه خانگی آژاکس دارد و هواداران متعصبش، ۹۰ دقیقه طول می کشد تا به جو حاکم عادت کنی چه برسد به اینکه گل هم بخواهی بزنی!

حالا در نظر بگیر بازیکن تعویضی باشی، تیمت در آستانه سقوط است، با یک گل به خودی هم ۱ – ۰ عقب هستید و مربی از تو می خواهد بلند شوی و بروی توی زمین!

این اتفاقی است که برای علیرضا جهانبخش افتاد! او از دقیقه ۵۹ به میدان رفت و حدود یک ربع طول کشید تا قفل دروازه آژاکس را باز کند!

۹ دقیقه بعد آژاکسی ها دوباره گل زدند، اما گویا فرشته نجات تیم ان ای سی این روزها شماره ۱۶ را به تن دارد. جهانبخش یک بار دیگر رعدآسا به توپ میرسد و گل دوم را هم میزند! خیلی باورنکردنی و خیلی رویایی!

هواداران تیم که از نایمیخن آمده اند، سر از پا نمی شناسند و مدام بالا پایین می پرند! روز وداع با “اردویزه” تبدیل شد به روز حماسه!

حالا شمالی های هلند در نایمیخن می تواند به حضور در پلی آف و بازی با تیم پرسابقه اسپارتا روتردام که از دسته دوم بالا آمده امیدوار باشد تا سال بعد هم در سطح اول فوتبال هلند بماند. اتفاقی که شاید باعث شود جهانبخش چند روز دیرتر به اردوی تیم ملی در اتریش ملحق شود.

دو گل علیرضا آن قدر ارزشمند بود که گزارشگر بازی بعد از مسابقه با پیراهن جهانبخش عکس یادگاری بگیرد و آن را توئیت کند! رسانه های هلندی از دیشب تا حالا از درخشش جهانبخش ابراز شگفتی می کنند.
jamnews_ir57آی اسپورت

Share