بازهم شيطنت رسانه اي

عضو شورای شهر اظهارات منتسب به خود را شدیدا تکذیب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از خبرگزاری ها در خبری از قول محمود باقری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت نوشه بود:” هتک حرمت شورای رشت توسط استاندار گیلان قابل قبول نیست و مردم منتظر عذرخواهی این مسئول دولتی هستند.”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از خبرگزاری ها در خبری  از قول محمود باقری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت نوشته بود:” هتک حرمت شورای رشت توسط استاندار گیلان قابل قبول نیست و مردم منتظر عذرخواهی این مسئول دولتی هستند.”

592548_SVtbNRlrاین عضو شورای شهر که ظاهرا در مزار شهدا به سر می برد در گفتگو با خزرآنلاین  ضمن تکذیب اظهارات منتسب به خود گفت:” به حرمت خون همین شهدا من اصلا در جریان نیستم، اصلا نمی دانم استاندار چه حرفی را کجا زده که بخواهم چنین موضعی بگیرم.

وی افزود: من همین امروز صبح خدمت آقای استاندار بودم، نه حرفی شد نه حدیثی بود قطعا اگر صحت داشت یا از جانب من و یا از جانب ایشان مطرح می شد، چرا که اصلا اهل تعارف نیستم، نمی دانم برخی ها به دنبال چه هستند، به جای اینکه بیایند قلبها را به هم نزدیک کنند دنبال فاصله انداختن هستند.

این عضو شورا تاکید کرد: در ثانی با توجه به شخصیتی که از استاندار گیلان شناخت دارم بعید می دانم ایشان حرفی خلاف عرف گفته باشند که اکنون مجبور به عذرخواهی باشند. ”

گفتنی است  مظفر نیکومنش نودهی دیگر عضو شورای شهر نیز در مصاحبه با این خبرگزاری خواستار عذرخواهی استاندار گیلان از شورا و مردم شده است.

گویا اعتراض این عضو شورا به اظهارات روز پنجشنبه استاندار گیلان در دیدار  با اعضای هیئت مدیره تشکلها و سازمانهای فنی – مهندسی و عمرانی استان  است ولی نکته جالب توجه این است که سخنی از سوی استاندار گیلان خطاب به شورا در سایتهای خبری  مطرح نشده است .

Share