عروس به روی صحنه می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش عروس به نویسندگی و کارگردانی محمد اسداللهی از یکشنبه ۱۴ اردیبشهت ۹۳ در تماشاخانه دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش عروس به نویسندگی حسن حاجت پور و کارگردانی محمد اسداللهی از یکشنبه ۱۴ اردیبشهت ۹۳ در تماشاخانه دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می رود.

aroos-2 رضا ثقتی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ضمن اعلام این خبر گفت : این نمایش که دراماتورژی آن بر عهده خانم مرضیه بردبار می باشد به همت گروه تئاتر آفرینش و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت به اجرا در خواهد آمد.

این مسوول گفت : نمایش عروس زندگی خانواده ای را در بحبوحه جنگ تحمیلی نشان میدهد. زمانی که دختر دختر خانواده میخواهد ازدواج کند و خانواده در فکر تدارک عروسی اوست، پدر که از ابتدا با این وصلت مخالف بود عازم جبهه می شود و اینک خانواده منتظر بازگشت اوست…
وی افزود : مریم همرنگ ، امیر حسین گلرخ ، آسیه طالبی ، محمد اسداللهی و هاجر کریمی از بازیگران این نمایش هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطر نشان کرد : نمایش عروس به کارگردانی محمد اسداللهی از ۱۴ لغایت ۲۰ اردیبهشت ۹۳ ، ساعت ۱۹ عصر در تماشاخانه دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) پذیرای علاقمندان به هنر نمایش خواهد بود.
گفتنی است این نمایش با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به روی صحنه خواهد رفت.

Share