در پایان هفته آخر مسابقات لیگ دسته سوم آزادگان

صعودرهپویان رضوانشهر به پلی‌آف وبازماندن چوکا ازصعود به دسته دوم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در پایان هفته آخر مسابقات لیگ دسته سوم آزادگان تیم پرطرفدار و قدیمی چوکای تالش در واپسین دقایق از صعود به لیگ دسته دوم بازماند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در پایان هفته آخر مسابقات لیگ دسته سوم آزادگان تیم پرطرفدار و قدیمی چوکای تالش در واپسین دقایق از صعود به لیگ دسته دوم بازماند.

139302031755489562595753در هفته بیست و دوم و از گروه الف مسابقات لیگ دسته سوم آزادگان تیم چوکا رده سومی در خانه میزبان تیم خونه به خونه امیرکلا رده دومی بود.
تالشی ها برای صعود مستقیم به لیگ دسته دوم نیاز به پیروزی با هر نتیجه ای داشتند و در صورت تساوی باید چشم انتظار بازی های دیگر این گروه می ماندند.
این مسابقه با استقبال پرشمار هواداران تیم چوکا مواجه شده بود و بعد از مدتها دوباره ورزشگاه پوریای ولی تالش که در جامعه فوتبالی ایران به قلعه عقاب ها معروف است لبریز از تماشاگر شده بود، اما در نهایت نتیجه کسب شده توسط چوکا چیزی نبود که هزاران فوتبال دوست مشتاق تالشی آرزویش را می کشیدند.
چوکا در نهایت این مسابقه را با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رساند تا تیم خونه به خونه امیرکلا با ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد و پس از استقلال ب تهران به صورت مستقیم به لیگ دسته دوم صعود کند و چوکا با ۳۶ امتیاز در رده چهارم جدول جای بگیرد و حتی از رفتن به پلی آف هم باز بماند.
در دیگر دیدار حساس این هفته رهپویان رضوانشهر دیگر تیم گیلانی این گروه توانست در ورزشگاه معلم رضوانشهر تیم قعر جدولی سایپا مهر کرج را با نتیجه ۵ بر ۰ شکست دهد تا با کسب ۳۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به خونه به خونه در رتبه سوم جا یبگیرد و به دیدار پلی آف صعود کند.
تیم رهپویان برای شناخت حریفش در مرحله پلی آف باید به انتظار برگزاری دیدارهای گروه ب در عصر امروز بنشیند تا در صورت موفقیت در دیدار رفت و برگشت جواز صعود به لیگ دسته دوم را کسب کند.

تسنیم/

Share