فراخوان شهرداری رشت و دبیرخانه همایش مشاهیر و مفاخر گیلان

شما مخاطبان دیارمیرزا انتخاب کنید چه روزی « روز رشت » باشد؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرزندان شهرباران های نقره ای، امروز زمانی است که باید به تاریخ خود و به یمن وجود مشاهیر ، اندیشمندان و هنرمندان بزرگمان، در تقویم این شهر، روزی را به نام روز رشت ثبت کنیم. باشد این روز فرصتی برای اغنای هویت و فرهنگ و تجدید خاطره هایمان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهرداری رشت به همراه دبیرخانه همایش مفاخر و مشاهیر گیلان برای انتخاب ” روزی برای رشت” فراخوان عمومی صادر کرده است.
زمانی مُهر «نخستین » بر پیشانی شهر باران می درخشیده است اما حیف که جا ماندیم….
logoفرزندان شهرباران های نقره ای، امروز زمانی است که باید به تاریخ خود و به یمن وجود مشاهیر ، اندیشمندان و هنرمندان بزرگمان، در تقویم این شهر، روزی را به نام روز رشت ثبت کنیم. باشد این روز فرصتی برای اغنای هویت و فرهنگ و تجدید خاطره هایمان شود.
از شهروندان شهر باران دعوت می شود جهت مشارکت در طرح “انتخاب یک روز رشت”، نظرات، پیشنهاد ها و دیدگاه های خود را همراه با روز و تاریخ مورد نظر و دلایل انتخاب به سامانه ۱۰۰۰۰۰۰۱۳۷ و یا پست الکترونیکی info@rasht.ir ارسال دارند.
به ایده های برتر جوایزی اهدا می گردد.
زمان پایان پیشنهادات : ۱۹ خرداد ۹۳
اطلاعات کامل:www.rasht.ir – www.mashahireguilan.ir
شرایط انتخاب:
– به دلیل گردش پذیر بودن شهر رشت و تغییر شرایط آب و هوا از اواخر شهریور ماه، تاریخ انتخاب ترجیحاً در ۶ ماه اول سال صورت پذیرد.
– در ویژه برنامه های این روز باید سبقه شادی مد نظر قرار گیرد.
– انتخاب این روز برای روزهایی چون سالروز تولد مفاخر و فرهیختگان شهرمان بلامانع است.
– پیشنهاد دهید چه نوع برنامه هایی را برای اجرا در آیین روز رشت می پسندید؟
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۴۷۸۱۰ ( روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت) تماس حاصل نمایند.

Share