رئيس مجمع نمایندگان استان گیلان اعلام كرد

شرایط بهتر خمام نسبت به سنگر برای شهرستان شدن

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درخصوص شهرستان شدن دو بخش سنگر و خمام اظهارداشت: خمام به دلیل مرزی بودن از شرایط بهتری برای شهرستان شدن برخوردار است اما سنگر شرایط لازم برای تبدیل به شهرستان را ندارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن تامینی رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه درخصوص آخرین وضعیت راه اهن گیلان گفت: در نشست با هئیت دولت و شخص معاون اول رئیس جمهور بر مشخص شدن وضعیت ۱۱ DSC07545کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت قزوین و همچنین راه اهن گیلان بحث شد.
همچنین با حضور نمایندگان دولت و پیمانکران بحث‌های تخصصی در این خصوص انجام شده است و حتی دکتر نوبخت در سفر به گیلان از آخرین وضعیت این دو پروژه بازید بعمل آوردند.
وی در ادامه افزود: یکی از دلایل استیضاح وزیر راه و شهرسازی به علت راه‌آهن گیلان و ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزاد راه است. راه اهن گیلان از رشت به انزلی غیر از سقف بودجه‌ای نیازمند به منابع فاینانس و از انزلی به آستارا نیز به منایع فاینانس نیاز دارد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درخصوص شهرستان شدن دو بخش سنگر و خمام اظهارداشت: خمام به دلیل مرزی بودن از شرایط بهتری برای شهرستان شدن برخوردار است اما سنگر شرایط لازم برای تبدیل به شهرستان را ندارد.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان همچنین از سفر دکتر نوبخت به گیلان خبر داد.

 

Share