آخرین وضعیت باشگاه ملوان از زبان نصرت ایراندوست

دوست دارم دخترم خدماتش را به مردم کشورش ارائه بدهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نصرت ایراندوست سرمربی ملوان در مورد وضعیت تیم ملوان ،سقف باشگاه ،تمدبد قرداد بازیکنان و لژیونر شدن دخترش به عنوان مربی توضیحاتی را به خبرنگاران داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نصرت ایراندوست در مورد وضعیت تیم ملوان گفت: من با بازیکنان صحبت کردم و همگی آنها قول مساعد دادند که در ملوان بمانند و اولویت اولشان ملوان است. بنابراین امیدوارم شاکله اصلی تیم حفظ شود.00947058

سرمربی ملوان در مورد وضعیت کاپیتان ملوان گفت: من با مازیار زارع صحبت کردم پس محجوب هم با او صحبت کرده است و به تفاهم‌های کلی رسیده‌ایم و بر سر جزئیات باید به توافق برسیم. امیدوارم تا شروع تمرینات تیم ما تکمیل شود و جمع خوبی را در تمرینات داشته باشیم. تمرینات ما روز سوم خرداد همزمان با آزادسازی خرمشهر آغاز خواهد شد.

ایراندوست در مورد تست‌هایی که از برخی بازیکنان در روزهای گذشته گرفت،‌ گفت: ما این تمرینات تستی را برگزار کردیم تا هرکسی که ملوان علاقه‌مند است بیاید و تست بدهد. ۴-۵ بازیکن از تیم امید استعداد فوق‌العاده‌ای دارند و سه چهار بازیکن جوان هم بسیار خوب هستند که این نفرات قطعاً در تمرین اصلی ما که از سوم خرداد شروع می‌شود حضور خواهند داشت.

سرمربی ملوان در مورد سقف بودجه ۱۵ میلیاردی برای باشگاه‌ها گفت:‌ هر ساله سقفی تعیین می‌شود یک بار برای بازیکن و یک بار برای باشگاه امیدوارم که این سقف رعایت شود اگر ظلم یا عدل به طور یکسان اجرا شود خیلی خوب است اما نباید اینگونه باشد که قوانین فوتبال فقط برای یکسری از باشگاه‌ها باشد و این قوانین باید به طور یکسان اجرا شود.

نصرت ایراندوست در مورد حضور دخترش در کشور اروپایی نروژ برای مربیگری گفت: چه عرض کنم دخترم تمام وقتش را برای فوتبال گذاشت و برای فوتبال زحمت زیادی کشید. اکنون هم از باشگاهی در نروژ پیشنهاد دارد. من ۴-۵ سال مشاوره فنی به فدراسیون می‌دادم زیرا دخترم آنجا بود. دخترم فوتبال بلد است و بازیکنی است که گلزن است ضمن اینکه بالاترین مدرک مربیگری در آسیا را دارد و حیف است که او دارد از جمع ما جدا می‌شود.

وی تصریح کرد: این را به خاطر اینکه او دخترم است نمی‌گویم من می‌گویم حیف است سرمایه‌هایی مثل شهرزاد مظفر و ایراندوست‌ها را از دست بدهیم.وقتی مظفر در حال گفت‌وگو با رادیو بود من ماشینم را پارک کردم تا حرف‌های آنها را بشنوم و از شنیدن صحبت‌های مظفر گریه‌ام گرفت. افسوس می‌خورم که چرا مربیانی مثل مظفر و ایراندوست‌ها را از دست می‌دهیم و آنها عطای کار را بر لقایش می‌بخشند.

سرمربی ملوان در مورد اینکه دخترش پیشنهاد خوب مالی از باشگاه نروژی دارد، گفت: بحث مالی نیست زمانی که فدراسیون فوتبال دخترم را دعوت کرد او به فدراسیون برنامه‌ای یک ساله داد از آبان ۹۲ تا آبان ۹۳ که در آن غرب آسیا و بازی‌های آسیایی گوانگژو قرار داشت. دخترم ابتدا به فدراسیون گفت هر ماه چهار اردو برای تیم می‌خواهد آنها قبول کردند اما بعد از مدتی گفتند، چهار اردو زیاد است بهتر است دو اردو در ماه برگزار کنند و بعد هم اعلام کردند فقط یک اردو در ماه برگزار شود و در نهایت هم به اینجا رسید که گفتند اردوها تا پایان سال ۹۲ تعطیل است.

ایراندوست افزود: این در حالی است که خانم کاستا ۸۰هزار دلار دستمزد گرفت در ۷-۸کشور خارجی اردو برگزار کرد اما به دخترم و دستیارانش در مجموع ۴۰میلیون تومان هم ندادند و به او هم گفتند تیم اردو نداشته نباشد و دو روز مانده به مسابقات تیم را می‌خواستند اعزام کنند و انتظار اولی هم داشتند. با این حال من از کانون مربیان تشکر می‌کنم که خانم مظفر، ایراندوست و جعفری را به عنوان مربیان برتر خانم در سال گذشته معرفی کرد. من دوست دارم دخترم خدماتش را به مردم کشورش ارائه بدهد نه به کشورهای دیگر حتی اگر کشورهای پیشرفته باشد. ای کاش شرایطی فراهم شود که سرمایه‌های انسانی خودمان را راحت از دست ندهیم و سال آینده دوباره دخترم برای کار به ایران برگردد.

ورزش ۳

Share