با شکست مقابل کاسپین قزوین

سپیدرود هم به عاقبت داماش دچار می‌شود ؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم فوتبال سپیدرود رشت در رقابتهای جام آزادگان کشور، در قزوین مسابقه اش را واگذار کرد تا احتمال ماندنش در لیگ دسته دوم به کمترین حد ممکن برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم فوتبال سپیدرود رشت در رقابتهای جام آزادگان کشور، در قزوین مسابقه اش را واگذار کرد تا احتمال ماندنش در لیگ دسته دوم به کمترین حد ممکن برسد.
در چهارچوب هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی لیگ دسته دوم آزادگان و از گروه دوم مسابقات تیم سپیدرود رشت با شکست مقابل کاسپین قزوین شانس ماندن مستقیم خود در لیگ دسته دوم را از دست داد.

sepidroodاین دیدار که در ورزشگاه رجایی قزوین برگزار شد و سپیدرود رشت در نظر داشت تا با پیروزی در این میدان از سقوط به لیگ دسته سوم فرار کند. اما در نهایت نتیجه پایانی آن چیزی نبود که هواداران سپیدرود آرزویش را می کشیدند و در پایان مسابقه با نتیجه پر گل ۴ بر ۳ به سود تیم کاسپین قزوین رقم خورد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود کاسپین به پایان رسیده بود و در نیمه دوم تنها سپیدرود توانست اختلاف این شکست را به حداقل برساند.هر سه گل سپیدرود رشت را مهدی آقازاده به ثمر رساند و ۳ گل از چهار گل تیم کاسپین را عماد میرجوان مهاجم فصل گذشته سپیدرود به ثمر رساند.

در سایر دیدارهای حساس در انتهای جدول گروه دو، پرسپولیس بندر گناوه سه بر یک شهرداری اراک را شکست داد و گاز فجرجم بوشهر یک بر صفر پیام صنعت آمل را در آمل شکست داد تا هنوز قرمز پوشان رشتی شانس رسیدن به بازی پلی آف را داشته باشند و همه چیز به هفته آخر کشیده شود.

از گروه نخست این بازی ها هم تیم شهرداری لنگرود در خانه در برابر تیم ماشین سازی تبریز به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت تا بقای خود را برای ماندن در لیگ دسته دوم تقریبا قطعی نماید. در هفته پایانی تیم شهرداری لنگرود در ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز به مصاف فولاد نوین اهوازی می رود که صعودش به لیگ دسته یکم قطعی شده و شهرداری لنگرود برای بقا تنها به یک تساوی نیاز دارد.

سپیدرود رشت هم در ورزشگاه دکترعضدی رشت باید در یک مسابقه دشوار به مصاف شهرداری تبریزی برود کع برای صعود به حداقل امتیاز این مسابقه نیاز دارد و سپیدرود هم برای اینکه شانس رفتن به پلی آف را داشته باشد باید حتما از این مسابقه با سه امتیاز بیرون برود و بعد منتظر عدم پیروزی تیم پیام صنعت آمل در برابر شهرداری اراک سقوط کرده باشد و البته وقوع چنین احتمالی بسیار کم خواهد بود.

در جدول رده‌بندی تیم شهرداری لنگرود با ۲۳ امتیاز در رتبه دهم گروه دوم قرار دارد و تیم سپیدرود هم با ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول چهارده تیمی جا خوش کرده است.

مسابقات هفته بیست و ششم روز دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۳ برگزار خواهد شد و تمامی دیدارها راس ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه آغاز می‌شود./تسنیم

Share