سه خبر کوتاه از کمیته امداد استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در طی سالی که پشت سر گذاشتیم مردم نیکوکار رشت مبلغ ۴۵ میلیارد و ۵۵۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در قالب کمک های نقدی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان مساعدت کرده اند. همچنین طی این مدت مردم نیکوکار رشت مبلغ ۷ میلیارد و ۶۶۹ میلیون […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در طی سالی که پشت سر گذاشتیم مردم نیکوکار رشت مبلغ ۴۵ میلیارد و ۵۵۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در قالب کمک های نقدی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان مساعدت کرده اند.

همچنین طی این مدت مردم نیکوکار رشت مبلغ ۷ میلیارد و ۶۶۹ میلیون و ۳۰۲ هزار ریال بصورت غیر نقدی و در قالب اهداء کالا به محرومان یاری رسانده اند.

لازم به ذکر است درآمد انتظامی کمیته امداد شهرستان رشت در سال گذشته مبلغ ۸۳ میلیارد و ۶۴۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بوده است.

مساعدت ۴ میلیارد ریالی مردم نیکوکار لاهیجان به نیازمندان این شهرستان
مدیر لاهیجان 01
در طی سال گذشته مردم نیکوکار لاهیجان مبلغ ۴ میلیارد و ۶۳۷ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال ریال در قالب صدقات به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان مساعدت کرده اند.
به مدیر کمیته امداد لاهیجان در این زمینه افزود: همچنین از ابتدای سالجاری تا کنون مبلغ ۸۱۶ میلیون و ۸۷۸ هزار ریال بصورت نقدی ازسوی مردم نیکوکار لاهیجان به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است
بازگیر یادآور شد: در طی سال گذشته نیز مردم نیکوکار لاهیجان مبلغ ۲ میلیارد ریال در قالب زکات به نیازمندان این شهرستان کمک کرده اند و ۱۲۰۰ نیروی افتخاری از اقشار مختلف هم آمادگی خود را برای همکاری با این نهاد در امر رسیدگی به امور محرومان در مرکز نیکوکاری لاهیجان اغلام کرده اند.

افزایش ۱۰۰ درصدی کمک های مردمی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فومن در سال گذشته

جلسه عمومی فومنمدیر کمیته امداد فومن از افزایش صد درصدی کمک و مساعدت مردم خیر و نیکوکار فومنی در قالب صدقات و کمک های نقدی و غیر نقدی به مبلغ ۱۸ میلیارد ریال در سال گذشته به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبرداد.
مدیر کمیته امداد فومن در حاشیه جلسه عمومی این نهاد با بیان اینکه در سال گذشته کمکهای مردم نیکوکار فومن به نیازمندان این شهرستان ۱۰۰ درصد با افزایش روبرو بوده است افزود : در طی این مدت ۲۸ هزار و ۶۶۴ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان بالغ بر ۹۲ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال در زمینه های تسهیلات خوداشتغالی و کارگشایی ، هزینه های درمانی و بهداشت ، مستمری ، کمکهای بلاعوض معیشتی ، احداث و تعمیرات مسکن ، جهیزیه ، هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان ، حمایت از ایتام و آموزش های حرفه آموزی دریافت کرده اند.
شایان ذکر است کمیته امداد فومن ۱۳ هزار و ۹۳۳ نفر را تحت حمایت دارد.

 

Share