با حکم شهردار رشت

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در این مراسم با یادی از مدیرعامل فقید سازمان مدیریت پسماند زنده یاد “سیامک دوستدار” ، مرتضی شریفی را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم معارفه سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت برگزارشد.
محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در این مراسم با یادی از مدیرعامل فقید سازمان مدیریت پسماند زنده یاد “سیامک دوستدار” ، مرتضی شریفی را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت انتخاب کرد.

mosh1وی در این مراسم شریفی را جزو مدیران لایق بر شمرد و گفت : امیدواریم با همان نظم و انضباط سابق کارها پی گیری گردد ، در این سازمان تغییر و تحول کاری انجام شود و قطعاً با برنامه های جدید ، کارهای مناسبی نیز انجاممی پذیرد.
شهردار رشت تفکیک زباله از مبدا را جزو اقدامات اساسی دانست و افزود : برای انجام این مهم ، مشارکت خانواده ها و آموزش در محلات نیاز می باشد .
خلیلی تصریح کرد : باید به مسئولیت و کار خود توجه ویژه نماییم و با بررسی ، در صدد پیدا کردن راه حل های مناسب باشیم ، باید به فرهنگ مردم رشت احترام بگذاریم و بهداشت و محیط زیست را مورد توجه خویش قرار دهیم ، بی شک اگر فکر و برنامه داشته باشیم ، مردم این شهر با خادمین مشارکت خواهند داشت و برای کار آنان ارزش قائل خواهند شد.

وی گفت : اگر در کنار علاقه به کار و مهارت (تسلط در کارها ) ، با نظم و انضباط پیش برویم ، موفق تر عمل خواهیم نمود ، محیط کار باید امن باشد ، این فضاها که شما هستید میدان آزمایش برای شماست ، قطعاً ارتقا منوط به نشان دادن توانمندی هاست ، جامعه نیازمند انسان های مفید است .
به گزارش دیارمیرزا سیامک دوستدار مدیرعامل فقید سازمان پسماند شهرداری رشت در فروردین ۹۳ دارفانی را وداع گفت.

Share