با حضور شهردار رشت

سرپرست جدید اداره حقوقی شهرداری رشت معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت به لزوم انجام کار مسئولانه در اداره حقوقی اشاره نمود و گفت : افرادی که در این حوزه کار می کنند باید به دنبال حقیقت گویی و انجام کارهای صحیح و قانونی یا به عبارتی امین مردم در شهرداری باشند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره حقوقی شهرداری رشت برگزار گردید.
در این نشست محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت به لزوم انجام کار مسئولانه در اداره حقوقی اشاره نمود و گفت : افرادی که در این حوزه کار می کنند باید به دنبال حقیقت گویی و انجام کارهای صحیح و قانونی یا به عبارتی امین مردhohoم در شهرداری باشند .
شهردار رشت افزود : اگر قرار است حکمی از سوی اداره حقوقی صادر گردد باید حکم به عدل باشد ، اگر قرار است که از حقوق و مباحث شهرداری که حق الناس است دفاع کنید باید تمامی جوانب را در نظر گرفته و با رعایت ضوابط اقدام نماییم.

خلیلی گفت : شما در تشکیلاتی هستید که باید خواسته های به حق مردم را پاسخ دهید ، یک کارمند زمانی موفق عمل می کند که علاقمند باشد و کاردان ، اجرای این مهم در حوزه کاری تان بسیار حائز اهمیت است.
شهردار رشت تصریح کرد : آقای احتشامی که به مقام بازنشستگی نائل گردیدند ، به عنوان مشاور حقوقی می توانند بسیار موفق باشند و جا دارد از زحمات صادقانه شان در اداره حقوقی نیز قدردانی نمایم و برای خانم رستگار که به تازگی عهده دار این مسئولیت خطیر گردیدند ، خواستار تداوم سلامت کاری ، تعهد و تدبیر و انگیزه در پیشبرد امورات باشم ، هر چند که دارا بودن این صفات توسط ایشان منتج به انتصاب وی گردید.

شهردار رشت افزود : اگر با صداقت و درستی پیش برویم شرایط مطلوبی برای همه مهیا می گردد ، مسئولیت سنگینی که بر دوش شما قرار گرفته است ، باید به درستی مدیریت گردد .
وی در ادامه همراهی همه مناطق و سازمان ها درخصوص انجام عملکرد بهتر و مطلوبتر اداره حقوقی شهرداری و سازمان های تابع را خواستار گردید.

لازم به ذکر است خانم رستگار به عنوان سرپرسhoho5ت اداره حقوقی شهرداری ، حکم خویش را دریافت نمودند.

Share