ساعت ۲۰ امروز مشکل افت فشار آب رشت برطرف می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علی باقری‌نیا  با اشاره به ایجاد مشکل در تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان اظهار کرد: تصفیه‌خانه مذکور از ساعت ۱.۵ بامداد امروز با کمبود آب مواجه شده است. وی به کاهش ۵۰ درصدی تولید آب شرب توسط تصفیه‌خانه آب بزرگ گیلان از بامداد امروز اشاره کرد و افزود: کمبود آب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علی باقری‌نیا  با اشاره به ایجاد مشکل در تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان اظهار کرد: تصفیه‌خانه مذکور از ساعت ۱.۵ بامداد امروز با کمبود آب مواجه شده است.

13921030000543_PhotoA

وی به کاهش ۵۰ درصدی تولید آب شرب توسط تصفیه‌خانه آب بزرگ گیلان از بامداد امروز اشاره کرد و افزود: کمبود آب موجب شده است نتوانیم مخازن را به‌موقع آبگیری کنیم.

باقری‌نیا با بیان اینکه آب شرب در بخش‌هایی از شهر رشت با افت فشار و قطعی مواجه شده است، تصریح کرد: مناطق رشتیان، دروازه لاکان، خیابان سعدی و معلم با افت فشار مواجه هستند.

سرپرست معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان افت فشار آب شرب را ویژه شهر رشت دانست و بیان کرد: آب هشت شهر استان از تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان تامین می‌شود.

وی با اشاره به مدیریت افت فشار آب شرب در شهرهای مختلف گیلان، یادآور شد: مشکل افت فشار آب دیگر شهرهای استان برطرف شده و کمبود آب ندارند.

باقری‌نیا از تامین آب مورد نیاز تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان از ساعت ۱۰.۵ صبح امروز خبر داد و اظهار کرد: تصفیه‌خانه مذکور با تلاش کارکنان شرکت آب منطقه‌ای و شرکت آب و فاضلاب استان اکنون با تمام ظرفیت وارد مدار شده است.

سرپرست معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان با بیان اینکه افت فشار آب شرب شهر رشت تا ساعت ۲۰ امروز برطرف می‌شود، اظهار کرد: قطعی و افت فشار آب شرب شهر رشت به مرور در حال برطرف شدن است.

فارس/

Share