توسط مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری

زمان ثبت‌نام وام‌ ضروری بازنشستگان کشوری اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ثبت نام «وام ضروری» بازنشستگان کشوری از نیمه دوم سال خبر داد و گفت: کسانی که تا کنون از صندوق وام دریافت نکرده‌اند در اولویت دریافت وام قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ثبت نام «وام ضروری» بازنشستگان کشوری از نیمه دوم سال خبر داد و گفت: کسانی که تا کنون از صندوق وام دریافت نکرده‌اند در اولویت دریافت وام قرار دارند.باز

ایراندخت عطاریان  درباره شرایط و نحوه ثبت‌نام وام‌های ضروری سازمان بازنشستگی کشوری توضیح داد: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری برای ثبت‌نام وام ضروری اقدام کنند که از زمان اعلام، معمولا یک ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

وی ادامه داد: شرایط خاصی برای ثبت نام وجود ندارد، تنها کافی است بازنشسته و وظیفه بگیر، مشترک صندوق باشند؛ البته کسانی که تا کنون از صندوق وام دریافت نکرده‌اند نسبت به کسانی که قبلا وام دریافت کرده‌اند، در اولویت قرار می‌گیرند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه اعلام کرد: هرساله زمان ثبت‌نام وام ضروری صندوق، نیمه دوم سال انجام می‌شود.

عطاریان با بیان اینکه تعداد افراد مشمول دریافت وام هر ساله، بسته به میزان اعتبار مصوبی که از طریق بانک فراهم می‌شود متفاوت است گفت: صندوق بسته به مقدار اعتبار دریافتی، می‌تواند تعداد افراد دریافت کننده وام را تعیین کند.

وی افزود: سال گذشته میزان بودجه اختصاص یافته جهت پرداخت وام به بازنشستگان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بود که با این اعتبار وام ضروری دو میلیون تومانی به حدود ۸۰ هزار بازنشسته و وظیفه بگیر مشترک صندوق پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پاسخ به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری تاکنون به چه تعداد از بازنشستگان وام ضروری پرداخت کرده است؟ گفت: صندوق بازنشستگی کشوری تاکنون به ۶۰۰ هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران مشترک صندوق بازنشستگی وام ضروری پرداخت کرده است.
/ایسنا

Share