زمان برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب گیلان مشخص شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان در آبان ماه سال جاری خبر داد. به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، علی اسماعیل پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: با تلاش همکارانمان در این اداره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان در آبان ماه سال جاری خبر داد.

esmaبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، علی اسماعیل پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: با تلاش همکارانمان در این اداره کل و موافقت موسسه برگزاری نمایشگاه های کتاب کشور، ۱۷ لغایت ۲۳ آبان ۹۳ برای برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان مشخص شده است که این زمان فرصت خوبی برای بهره مندی مخاطبان است.

وی افزود: به دلیل توجه ویژه به فرهنگ کتابخوانی در استان، در این نمایشگاه نیز همانند سال­های گذشته، کتاب­ها با حداقل ۴۰ درصد تخفیف ارائه می شود که ۲۰ درصد از سوی وزارت ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و ۲۰ درصد هم از سوی ناشران خواهد بود.

اسماعیل پور با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب استان در سال ۹۲ با حداقل اعتبار و امکانات، ابراز امیدواری کرد: به همت همکاران و مسئولان دولت تدبیر و امید، انشاء ا… امسال با تخصیص اعتبارات مناسب، شاهد نمایشگاهی پرشور، پر رونق و موفق تر از گذشته خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب از رخدادهای فرهنگی استان است، افزود: این نمایشگاه در ارتقای سطح زندگی مردم نقش بی‎بدیلی دارد.

وی تصریح کرد: ثبت نام از ناشران، یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه توسط موسسه نمایشگاهی وزارت ارشاد انجام خواهد شد که پیش بینی می شود ۴۰۰ تا ۴۵۰ ناشر در نمایشگاه یادشده حضور یابند.

Share