رییس اداره کار و رفاه اجتماعی فومن:باید با همدلی بهره وری را افزایش دهیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهرام اوراز در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت :ایران باتوجه به اینکه از جامعه ای اسلامی برخوردار است کارگران به لحاظ معنوی در جایگاه والایی قرار دارند اما در عرصه های اقتصادی جایگاه واقعی این قشر از اقشار جامعه آنگونه که باید درک نشده است. رییس اداره تعاون کار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهرام اوراز در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت :ایران باتوجه به اینکه از جامعه ای اسلامی برخوردار است کارگران به لحاظ معنوی در جایگاه والایی قرار دارند اما در عرصه های اقتصادی جایگاه واقعی این قشر از اقشار جامعه آنگونه که باید درک نشده است.
asdرییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان فومن اضافه کرد : عدم درک شرایط واقعی کارگران در کشور موجب شده که این افراد با وجود تلاش های فراوانی که در عرصه صنعت تولید کشور دارند از افزایش دستمزد قابل توجهی بر خوردار نباشند .
بهرام اوراز با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد :این نامگذاری فرآیندی از شرایط فعلی و آینده کشور بوده و رسیدن به به اقتصاد و فرهنگ نیاز مدیریت جهادی و عزم ملی در تمام عرصه هاست .
این مقام مسول افزود :با وجود تمام مشکلات که در عرصه تولید و صنعت کشور وجود دارد باید با همدلی دست در دست یک دیگر داده تا بهره وری را افزایش دهیم .
وی در پایان با اشاره به نقش مدیران در راستای افزایش بهره وری یاد آور شد : یکی از راهکارهای برای افزایش بهره وری این است که مدیران با تعامل بیشتر با کارگران و گسترش فضای نقد در راستای بهبود فضای کسب و کار تلاش کنند .

Share